Inlägg från: Lilia |Visa alla inlägg
  • Lilia

Pellets som kattsand

Jag använder pellets i papper, toa- lätt heter det. Jag har aldrig haft några problem med mina två katter. Jag rensar lådan två gånger per dag och byter helt var femte dag (men då är de två katter som använder samma låda.)

• Lilia
    memschi skrev 2012-11-02 11:35:43 följande:
    Ja, precis det var det jag beställde. Vi har tre katter och två lådor.

Jag är mest orolig för en av kattkillarna, för han har lite skumma saker för sig i vanliga fall också..

Men jag hooooppas verkligen att det här ska gå bra. Annars, är det nån som vill köpa 40 liter pellets för typ 80 - 100 spänn?

Jag köper det jättegärna om du bor i Stockholms området. Det är bara att inboxa Isåfall! =) Hoppas att det går iaf. Prova att ha lite kattmynta i lådan nu i början så det luktar gott och de fattar att det är dit de ska gå.
  • Lilia
    memschi skrev 2012-11-02 18:07:23 följande:
    Lilia var snäll och köpte resterande 40 liter pellets och jag varit iväg till ICA Maxi och köpt 40 kg av den kattsanden som vi brukar köpa.. Så ordningen är återställd här hemma och jag slipper oroa mig för bajs på oönskade ställen

• Lilia
    Lijkan skrev 2012-11-03 19:48:31 följande:
    men nu får du ju för fan ta och ge dig. Trampdynorna klarar det hur bra som helst. De springer ju för tusan på grankottar och barr och grejer. Ska jag börja ha skinntofflor på katterna kanske?

Svar på tråden Pellets som kattsand