Inlägg från: Bradbury |Visa alla inlägg
  • Bradbury

Hur mycket ammar ni era 8 månaders?

Min åttamån ammar ca var 3:e timme på natten. Han vill snutta när han vaknar för att kunna somna om tyvärr. Samsover. Äter gröt/macka/mat/frukt etc på dagen med lite tillägg av amning efter. Ska börja jobba om en mån så vi måste tyvärr trappa ner nu. Hur vet jag ej.

• Bradbury

GayTjej: Har försökt att min sambo tar honom på nätterna men då blir han liksom helt hysterisk. Jag klarar inte av att höra det, vill bara ta honom till mig direkt då
    Vi har en så smal säng så jag har sovit ensam där med Lillen i åtta månader och sambon har sovit i storebrors rum. Men det har ju såklart resulterar i att lillungen knutit an mest till mig.
    Ska som sagt börja jobba i december så vi måste ju ta tag i det snart. Vet inte om det bara är att låta honom skrika ett par nätter med sambon bredvid sig eller hur vi ska göra. Storebror åt på flaska från start, då var det aldrig några problem för vi delade nätterna från start.

• Bradbury

Har det precis som du på nätterna gladmamma. Han ligger och gulpar i sig för fullt nu :-S
    MÅSTE kapa ner detta! Börjar jobba om en månad ju! Det är bara så hjärtskärande jobbigt att höra honom skrika då pappan tar honom. Jag orkar inte med det.

Svar på tråden Hur mycket ammar ni era 8 månaders?