• Semlan

Ni som kan symaskiner!

Hej.

Jag funderar på att köpa en symaskin och försöker att hitta en bra så billigt som möjligt och hitta en Husqvarna som ska vara en bra symaskinsmärke, så vad tror ni om en Husqvarna Viking E10 H|CLASS™ ? 

är det något att ha eller är det skit? Hade inte tänkt att sy något avancerat.

www.symaskinswebbshoppen.se/Produkter/tabid/126/List/0/Level/a/ProductID/297/Default.aspx%20DESC,UnitCost  (Länk till maskinen)

Eller finns det någon annan ni rekommenderar?
  • Svar på tråden Ni som kan symaskiner!
  • Semlan
    Hydrox skrev 2012-11-04 15:26:58 följande:
    Husqvarna symaskiner är förövrigt dom bästa tycker jag. Ska ringa ett samtal och återkommer med just den modellen av en expertis. 
    Ja jag håller med dig, min mamma hade en husqvarna som hon haft sen hon var ung samma med svärmor och de funkar hur bra som helst.

Oh det vore jätte snällt =D 
  • Semlan

Ok, men då låter det ju ganska lovande för jag har ju tänkta att mest andvända de till att sy upp byxor med, sy in kläder ev lappa och kanske sy nå gardiner. 

Tack för att du tog dig din tid =) 

• Semlan

Tänkte kika lite på begagnade sen och se om man hittar något schyst =) Tack till alla som svarat.

• Semlan
    Hermioney skrev 2012-11-20 19:48:06 följande:
    jag köpte för tio år sedan en hugin veronica på coop forum för 1200 eller 2500 klr. minns inte vilket
    Ok, ja jag köpte nå skit maskin för nått år sen, tror det var på elgiganten för typ 1200 som pajja typ på en gång =( så vill vara säker på att man får nått som håller för en symaskin ska ju hålla ett par år, iaf en bra.
Svar på tråden Ni som kan symaskiner!