Anonym (hjälpmig) skrev 2012-11-05 00:55:15 följande:
Tack så mycket för ditt svar. Anledningen att jag liksom vill veta är för att mina tankar liksom dödar mig..:/
Jag snurrar in mig själv i tankarna och blir helt lost, kan liksom aldrig slappna av är på spänn jämt att känna efter vad jag är.
Grejjen är den jag känner mig inte som jag tsm med en tjej, ser de som vänner liksom .. Men så fort jag skrivit en sak jag ee hlet hundra på , så börjar min hjärna "Tänk om , tänk om .. är du verkligen säker.. njaee är du det, tänk om .. ochså är karusellen igång igen -_- :(...
Vill inte förlora killarna... Jag vill inte vara lesbisk! inte för jag har något emot lesbiska absolut inte,.., men de är liksom inte jag.. eller ? Tänk om tänk om .. ÅH dumma hjärna TYST! har testat hånglat med tjejer, känner inget spec mer.. men för att komma måste jag tex. tänka på tjejer nu för tiden .. fattar inte varför.. :(vill ju tända på killar som förut.. Alltså gillar ju att ha sex med dem.. men min hjärna funderar på högvarv hela tiden..
börjar bli så otroligt matt och trött... orkar snart inte ens leva längre pga. av min hjärna ... är 20 år gammal .. är de vanligt att tänka såhär? :/
Hahah, ja du kan vara luuugn tycker jag :) Man har förbaskat många tankar i den åldern ;) (nu låter jag gammal som gatan, men 7 år äldre iaf ;) )
Hela mitt gymnasium så strulade jag med en av mina bästa vänner varje gång vi var ute!!! Vi kunde aldrig låta bli ;)
Hångel hångel å hångel. Men blev aldrig mer än så :) Nu är hon gift med en karl och väntar smått och jag har både karl och barn ;) Men ibland snurrar min hjärna runt runt och jag tänker tillbaka på vad det egentligen betydde???
Varför i sjuttsiken kunde vi inte låta bli? Hur började vi strula runt från början? Och motfrågan varför det aldrig blev mer?
Jag har också funderat och grubblat över varför man har alla dessa tankar och funderingar.
Stundvis då jag tänkt för mycket så kan jag helt plötsligt tro att jag är född i fel kropp!!
Ibland tänder jag bara på tjejer och inte ens på min karl! Men då andra perioder så då blir jag tänd bara jag ser honom..
Dock har ju minnet från sexakten med tjejen som slet in mig på toan och vi hade oralsex kommit tillbaka då jag av en slump hittade henne på FB. Hon var under den tiden helt galen i mig och jag var mest chockad över vad som faktiskt hänt! hahaha.. Så ibland får man fortfarande dessa underliga tankar.. Hormonnivåer sägs spela en roll i det hela, men det kan då inte jag svara på om det är sant.
Jag tror att när man är runt 15-20 så söker man sin identitet. Man vill veta VEM man är och VAD man står för.
Jag tycker du borde bara tänka att det är FULLKOMLIGT normalt med sånna tankar och funderingar.
Och försök inte sätta etikett på vad du "är" som sagt, utan acceptera dina tankar och låt dig fantisera fritt!
Bara oron i sig att du är rädd att du tänder för lite på killar kan göra så att du istället blir att tänka på tjejer. Hjärnan är lurig ;)
Allt som händer inne i hjärnan behöver inte vara något man vill leva ut i verkligheten :)
(är lite trött så känns som ett flummigt svar mest.. haha, hoppas du förstår nåt av min rappakalja)