Inlägg från: Anonym (hjälpmig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hjälpmig)

hjäälp snälla!

Vad skulle ni säga detta är i för fack?

JA jag vill placera migi fack, vill ha koll och veta.Snälla ge mig råd mina tankar dödar mig.

Har alltid tänt på , blitt kär i killar  i barndomen.

Fick en dag tanken "tänk om ja e lesbisk!!"

Nu fantiserar jag ENDAST om tjejer och ser bara lesbiskt porr. har aldrig varit så innan.. :(

HAr inget emot lesbiska men de känns så fel.. känns inte som mig liksom största killtjusaren som man var  i unga år,, jag vill tillbaka.

Om jag e  på krogen letarjag alltid efter killar ..aldrig tjejer.

Haraldrig varit kär i en tjej heller. försöker hela tiden testa mig typ tänka mig tsm med en tjej alltså vara ihop med en första reaktionen blir NO... sen tänker jagmer och då verkar ingen dålig reaktion komma  :( .. Jag vetinte vem jag är längre.....

Kan man vara lesbisk men bara kär i killar.. ?

Njae vill  inte testa ha sex  på riktigt med en tjej heller   men ärså förvirrad av mina TANKAR.. dem dödar mig..

Vad tror ni !? HJÄLP   

• Svar på tråden hjäälp snälla!
  • Anonym (hjälpmig)

Tack så mycket för ditt svar. Anledningen att jag liksom vill veta är för att mina tankar liksom dödar mig..:/

Jag snurrar in mig själv i tankarna och blir helt lost, kan liksom aldrig slappna av är på spänn jämt att känna efter vad jag är.

Grejjen är den jag känner mig inte som jag tsm med en tjej, ser de som vänner liksom .. Men så fort jag skrivit en sak jag ee hlet hundra på , så börjar min hjärna "Tänk om , tänk om .. är du verkligen säker.. njaee är du det, tänk om .. ochså  är karusellen igång igen -_- :(... 

Vill inte förlora killarna... Jag vill inte vara lesbisk! inte för jag har något emot lesbiska absolut inte,.., men de är liksom inte jag.. eller ?  Tänk om tänk om .. ÅH dumma hjärna TYST!  har testat hånglat med tjejer, känner inget spec mer..  men för att komma måste jag tex. tänka  på tjejer nu för tiden .. fattar inte varför.. :(vill ju tända på killar som förut.. Alltså gillar ju att ha sex med dem.. men min hjärna funderar  på högvarv hela tiden.. 

börjar bli så otroligt matt och trött... orkar snart inte ens leva längre pga. av min hjärna ... är 20 år gammal .. är de vanligt att tänka såhär? :/           

• Anonym (hjälpmig)

nu blev jag rädd.. jag vill inte komma på när ja e trettio år att jag e lesbisk.. BLir du inte kär  i killar alls?

Tror inte de känns fel för mig att vara med killar, det är naturligt mer. Kollar altid efter dem på ex. fester, klubbar, sidor m.m. .. aldrig letar jag efter tjejer. . Skulle kännas sjukt konstigt att sitta o chatta och smsa en tjej typ ! åh saknar dig gullet osv... :S .. helt fel.. MEn tänk om .. GAH jag håller på att bli tokig på min hjärna.. Har flera gånger försökt tagigt mitt liv pga. av dessa tankar.. jag vill inte vara lesbisk.. jag vill verkligen inte.. inte för ja e rädd för vad anndra ska tyka och täänka men hela mitt liv vänds ju upp o ner.. jag vill inte .. dt känns inte som jag..

Hur skulle ni definera er själva om ni kände som jag..

Jag har inga problem med att vara bisexuell.. men min hjärna tänker då " tänk om du är lesbisk, jaa du ljuger tänk om .. , du e lesbisk, du vet det.. tänk om .. BLÄÄÄÄ .. jag slår snart sönder min hjärna... 

Jag vill ju gifta mig med en man som jag drömde om som liten :( Vem är jag!?

Sjukt att leva med en kvinna för mig, vore som min bästa vän liksom.. men ja tvekar mer o mer.. :(

Är man såhär lost som 20 åring.. ? Jag var galet kär  i mitt ex.. men tänk om ja bara var besatt a honom?! jag är livrädd :( kan inte få ro i mig själv.. snälla hjälp mig      

• Anonym (hjälpmig)

Tack  så hjärtligt för era svar!

Jag funderar  och funderar.. När blir man egenteligen säker på vem man är?

Jag vill gifta mig tsm med en man och leva med en man, skulle se en kvinna som min vän. det blir liksom fel.

Men när de kommer till sex så om man tänder mer på lebbsex, vad är man då ?

Är jag lesbisk då? :/  Såklart jag gillar att ha sex med killar,dvs. jag gillar deras kroppar och allt,  men kommer utav att tänka på tjejer.     

Hur definerar man sig då? Tycker ni jag är lesbisk då?            

Svar på tråden hjäälp snälla!