hjäälp snälla!
Är inte ovanligt att man som tjej kan tända på eller fantisera om andra tjejer. Det behöver inte betyda något. En sexuellt nyfiken fas i livet. Eller så kan du vara bisexuell och tanken kanske skrämmer dig.
Är inte ovanligt att man som tjej kan tända på eller fantisera om andra tjejer. Det behöver inte betyda något. En sexuellt nyfiken fas i livet. Eller så kan du vara bisexuell och tanken kanske skrämmer dig.
Sexualiteten kan skifta i olika faser av livet. Jag är 30 år och kom för ett tag sedan ut som lesbisk. Jag var också en stor killtjusare, MEN jag har alltid varit attraherad och intresserad av kvinnor, särskilt lesbiska sådana :-b
Den sidan av mig själv stoppade långt in i garderoben, tills HON dök upp. Kvinnan som gjorde att jag inte längre kunde dölja min lesbiska sida. För första gången i mitt liv var jag kär på riktigt. Med män har det alltid känts fel på nåt vis.
Släpp de där tankarna! Du ska vara tillsammans den som det känns rätt med på ALLA plan, och sen om det är en kvinna eller en man spelar ingen roll. Koncentrera dig på att hitta magkänslan och följ den, för den leder dig rätt.
På HBT-jouren kan du prata med terapeuter på telefon ifall du inte bor i en stad där det finns RFSL-kuratorer. Numret till jouren hittar du på RFSLs hemsida.