• Anonym (santa claus)

Tips på saker till "julkalender" för frun

Jag funderar på att sätta ihop en liten julkalender till min fru. Hon ska få öppna en lucka varje dag och då ska det vara något i stil med "ikväll ska du få en..."

Nu behöver jag tips på saker bara för att det inte ska bli för enformigt. Några sexuella grejer blir det (förhoppningsvis) men det grövsta hon skulle uppskatta är nog oralsex, kanske även någon oskyldig liten leksak. Men jag behöver tips på andra saker. Fotmassage, ryggmassage. Middag. Filmkväll. Osv.

Hjälp mig! Spåna fritt!

• Svar på tråden Tips på saker till "julkalender" för frun
  • Anonym (santa claus)

Hon är halvt skeptisk/okunnig kring leksaker och har aldrig hittat g-punkten. Är det att gå för långt att låta en lucka innehålla en g-punktsvibrator och "ikväll ska vi experimentera..."?

• Anonym (santa claus)

Andra tips? Bio, restaurang osv.

• Anonym (H)

Underkläder, stay-ups, nattlinne, någon fin kräm att smörja in kroppen i. Har ni badkar, så badkulor och oljor. Absolut något att våga lite extra med. Lycka till med ditt trevliga initiativ, hoppas det uppskattas och belönas!

• Anonym (santa claus)
    Anonym (H) skrev 2012-11-06 14:42:39 följande:
    Underkläder, stay-ups, nattlinne, någon fin kräm att smörja in kroppen i. Har ni badkar, så badkulor och oljor. Absolut något att våga lite extra med. Lycka till med ditt trevliga initiativ, hoppas det uppskattas och belönas!
    Tack för tipsen. Har dock svårt att komma på 24 olika saker till kalendern. Antingen blir det upprepning eller "lucköppning" varannan dag. Men nu har jag blivit så såld på idén att någon form av kalender måste till! =)
  • Anonym (kille)

gillar tanken.. funderar sj på att göra något liknande..
    frukost på sängen kanske..
    ett häfte där det kan vara vissa saker som hon kan få under nästa år.. en orgasm, en massage mm.. så det behöver inte nyttjas direkt..

• Anonym (Bra ide)

Restaurangbesök Du lagar en god middag hemma Storstädning när hon får bara slappa Frisörbesök Spabehandling Presentkort på favoritaffär Ryggmassage Fotmassage Fotbad Frukost på sängen Praliner Biokväll Nytt nagellack/läppstift eller liknande Sexuell tjänst Sexleksak En bra bok Prenumera på en bra tidning En kväll med gott plock och en bra film hemma i soffan Ett par sköna tofflor En härlig filt En härligt aromatisk massage olja Vissa saker tycker jag att man kan upprepa som tex bio, restaurang...

• Anonym (Bra ide)
    Anonym (Bra ide) skrev 2012-11-07 17:27:53 följande:
    Restaurangbesök Du lagar en god middag hemma Storstädning när hon får bara slappa Frisörbesök Spabehandling Presentkort på favoritaffär Ryggmassage Fotmassage Fotbad Frukost på sängen Praliner Biokväll Nytt nagellack/läppstift eller liknande Sexuell tjänst Sexleksak En bra bok Prenumera på en bra tidning En kväll med gott plock och en bra film hemma i soffan Ett par sköna tofflor En härlig filt En härligt aromatisk massage olja Vissa saker tycker jag att man kan upprepa som tex bio, restaurang...

Oj förlåt för kompakt inlägg! Hoppas att det går att läsa ändå...
  • Anonym (Batterikatten)

Blir många saker det där...

Finns en liten silikonöverdragen vibrator som inte är större än ett AA batteri ungefär. Säljs hos t ex Afrodites apotek.
    VÄLDIGT poppis här hemma och passar väl bakom en av luckorna.

Ett presentkort hos en massör kanske..? Då behöver det inte bli "ikväll skall du få...." Ifall det inte passar just den dagen tänkte jag.

• Blake
    Anonym (Bra ide) skrev 2012-11-07 17:27:53 följande:
    Bra tips! Solig
  • Livetäenbiltvättmenjaharencyckel

vilken otroligt gullig ide! underbart att ha en så påhittig man Solig ska nog göra en till gubben och se vad han säger.

att du lagar en fin middag hemma tror jag skulle vara mycket uppskattat.

kanske frukost på sängen?

en spel kväll med något nytt helgalet spel

pralin provning i soffan med en romantisk rulle (om hon gillar såna filmer) eller varför inte en riktigt julig film

jul gardins upphängning när barnen somnat (om ni har barn) det skulle jag bli överlycklig om jag fick hjälp med... att få upp dessa jävla julgardiner.

julklapps shopping med fika på stan bara ni två

Svar på tråden Tips på saker till "julkalender" för frun