• Anonym (santa claus)

Tips på saker till "julkalender" för frun

Jag funderar på att sätta ihop en liten julkalender till min fru. Hon ska få öppna en lucka varje dag och då ska det vara något i stil med "ikväll ska du få en..."

Nu behöver jag tips på saker bara för att det inte ska bli för enformigt. Några sexuella grejer blir det (förhoppningsvis) men det grövsta hon skulle uppskatta är nog oralsex, kanske även någon oskyldig liten leksak. Men jag behöver tips på andra saker. Fotmassage, ryggmassage. Middag. Filmkväll. Osv.

Hjälp mig! Spåna fritt!

• Svar på tråden Tips på saker till "julkalender" för frun
  • Anonym (santa claus)
    Anonym (Batterikatten) skrev 2012-11-07 17:57:32 följande:
    Blir många saker det där...

Finns en liten silikonöverdragen vibrator som inte är större än ett AA batteri ungefär. Säljs hos t ex Afrodites apotek.
    VÄLDIGT poppis här hemma och passar väl bakom en av luckorna.

Ett presentkort hos en massör kanske..? Då behöver det inte bli "ikväll skall du få...." Ifall det inte passar just den dagen tänkte jag.
    köpte faktiskt in en sån här idag:
    http://9vi.se/produkt.asp?ProduktTypID=14&ID=1876#.UJqzQpNKiSo

Men den kanske är på tok för stor? Man kanske ska börja med en minivariant? Ska det vara krok så att man kommer åt g-punkten iaf? Vi har aldrig testat något sånt här så det blir definitivt det mest vågade i hela kalendern.

Tack för alla andra tips! Kan nog bli 24 luckor ändå. =) 
  • Anonym (santa claus)
    Anonym (santa claus) skrev 2012-11-07 20:17:19 följande:
    köpte faktiskt in en sån här idag:
    9vi.se/produkt.asp?ProduktTypID=14&ID=1876#.UJqzQpNKiSo

Men den kanske är på tok för stor? Man kanske ska börja med en minivariant? Ska det vara krok så att man kommer åt g-punkten iaf? Vi har aldrig testat något sånt här så det blir definitivt det mest vågade i hela kalendern.

Tack för alla andra tips! Kan nog bli 24 luckor ändå. =) 
    Eller för att uttrycka frågan mer i klarspråk: Vilken g-punktsvibrator rekommenderas om man aldrig haft tanken på leksaker förut? Går det generellt att säga att man ska börja med nån liten (vilket den jag köpte inte var) eller är det ytterst individuellt?
  • Anonym (santa claus)
    Livetäenbiltvättmenjaharencyckel skrev 2012-11-07 18:15:33 följande:
    vilken otroligt gullig ide! underbart att ha en så påhittig man Solig ska nog göra en till gubben och se vad han säger.

att du lagar en fin middag hemma tror jag skulle vara mycket uppskattat.

kanske frukost på sängen?

en spel kväll med något nytt helgalet spel

pralin provning i soffan med en romantisk rulle (om hon gillar såna filmer) eller varför inte en riktigt julig film

jul gardins upphängning när barnen somnat (om ni har barn) det skulle jag bli överlycklig om jag fick hjälp med... att få upp dessa jävla julgardiner.

julklapps shopping med fika på stan bara ni två
    Tack för tipsen! Jag kan dock inte ta åt mig äran för idén. Såg den själv här på FL för några år sedan, men då var det strikt en sexkalender.
  • Anonym (vardag)

helt säker på att min fru hade uppskattat div. städinslag..
    Golvstäd, fönsterputsning, tokstäda toa/badrum och liknande...

Sånt skulle hon gå igång på minst lika mycket som ett "sexigt" paket :) 

• Anonym
    Anonym (vardag) skrev 2012-11-09 15:01:24 följande:

Jag också! Jag skulle blåsa min man varje morgon om jag visste att han tog över julstädningen!
  • Anonym (santa claus)
    Anonym skrev 2012-11-09 15:11:45 följande:
    Jag också! Jag skulle blåsa min man varje morgon om jag visste att han tog över julstädningen!
    Om jag visste att min fru skulle blåsa mig varje morgon skulle jag gladeligen ta över jul-/nyår-/trettonhelg-/sportlov-/påsk-/pingst-/sommar-/halloweenstädningen + diverse städning däremellan. Flört
  • Anonym (santa claus)
    Anonym (vardag) skrev 2012-11-09 15:01:24 följande:

Tack för tipset! Det bidrar till bättre variation i kalendern.
  • Anonym (vardag)
    Skål  lycka till!

Hade jag fortfarande haft min fru skulle jag troligen hakat på projektet och snickrat ihop en fin kalender Glad
    Ett annat år kanske.. definitivt en härlig idé, kul att få ge! 
  • Anonym
    Anonym (santa claus) skrev 2012-11-09 15:32:01 följande:
    Om jag visste att min fru skulle blåsa mig varje morgon skulle jag gladeligen ta över jul-/nyår-/trettonhelg-/sportlov-/påsk-/pingst-/so mmar-/halloweenstädningen + diverse städning däremellan. Flört
    We're a match made in heaven!
Svar på tråden Tips på saker till "julkalender" för frun