Lesbisk men kär i killar?
Nej, du är inte lesbisk. Du är bisexuell. Kär i killar och tänd även på tjejer.
Inget ovanligt :)
Nej, du är inte lesbisk. Du är bisexuell. Kär i killar och tänd även på tjejer.
Inget ovanligt :)
Jag skulle nog kalla dig för bisexuell i så fall. Jag är något liknande, fast jag blir både kär i män och kvinnor. Jag har dock aldrig haft ett förhållande med en kvinna eftersom jag redan var gift när jag förstod mina känslor för kvinnor.
Jag tänder endast på tjejer om man tänker fysiskt sett. Sen kan jag även bli kåt när jag håller på med killar, men inte på grund av dom direkt, utan att jag tänder på att se dom vilja ha mig och bara be desperat.
Jag har varit kär i både killar och tjejer. Mest killar för att jag inte ville/vågade erkänna för mig själv om min läggning förän jag var sexton. Jag har därför bara hunnit ha en flickvän som ändrades totalt när vi började skolan igen och hon träffade nya vänner. Men killar har det varit gott om...
Men ändå tänder jag inte på dom, jag blir bara äcklad om jag tänker på deras kropp osv..
Vissa tycker jag är dum i huvudet som säger att jag är typ lesbisk när jag har förhållanden med killar. Men killarna jag väl är med märker då och då att det är svårt att få mig våt... Jag är inte lagd så...