• Anonym (undrar)

    Hur gör ni när ni reser er med sperma i er?

    Ja, allstå... Hur gör ni när ni ska gå på toaletten efter sex, när killen har kommit i er?
    Håller ni handen för musen så det inte rinner på golvet eller har ni nåt papper i sänglådan? :)

    Tell me!!

  • Svar på tråden Hur gör ni när ni reser er med sperma i er?
  • Anonym (Jao)
    Anonym (m) skrev 2012-11-07 10:44:11 följande:
    kniper

    Samma här
  • Anonym

    Haha, det rinner aldrig ner på golvet, kanske lite nerför benen, men mer än så är det inte Dessutom springer jag aldrig upp direkt efter sexet, vi ligger ofta och myser en bra stund, så det mesta rinner nog ut i sängen Tyst

  • L i n n

    Låter det rinna.
    Snuskigt ju. Helt om man bara drar på sig kläderna igen och går ut på stan en runda.

  • Anonym (undrar)

    Hmm, det verkar som att jag behöver träna upp mina knipmuskler för det funkar absolut inte för mig i nuläget. Det rinner ut hur mycket jag än kniper...

  • FjärilVingad73

    Jag har en toapappersrulle vid sängen, bara att ta en bit papper och hålla för så slipper man kladdet. En del rinner ju alltid ut på sängen dock...


    Jag kan flyga! Jag är inte rädd!
  • Anonym

    Sambon hämtar toapapper som jag krystar ut det mesta av sperman på, sen går jag in i duschen och tvättar bort resten.

  • FjärilVingad73
    Putt B skrev 2012-11-07 11:23:27 följande:
    Haha.. många som var anonyma i det svaret..
    Varför liksom?
    Jag kan flyga! Jag är inte rädd!
  • Anonym

    Sambon hämtar en handduk eller så håller jag handen för musen och hoppar in i duschen direkt! Beror på om vi vill ha eftermys eller inte.

Svar på tråden Hur gör ni när ni reser er med sperma i er?