• Anonym (Mamma)

    Kontakt med andra sidan

    Jag förlorade mitt barn för en tid sedan. Jag vill ha kontakt med mitt barn. Veta att mitt barn har det bra.
    Någon här som kan få kontakt med "andra sidan"?

    Tänker inte tala om vem jag är eller vem mitt barn är eller hur gammalt mitt barn var när h*n dog. ALlt för att jag vill verkligen få kontakt med någon som är ärlig..........

       

  • Svar på tråden Kontakt med andra sidan
  • Anonym (Mamma)
    Anonym skrev 2012-11-08 22:31:11 följande:
    Pojke, 4?

    Nix
  • Anonym (medium)

    har ägnat över en timma åt ditt fall och jag ritar vad jag ser och hör. kan omöjligt få kontakt med ditt barn från denna plats men jag tar information som mina egna där uppe ger mig. Observera att därför behöver inte allt vara om ditt barn det kan vara något som ditt barn vill berätta osv. 33/83 suddiga siffror. kan vara husnummer, parkering, tröjnummer, ålder eller födelseår. Flicknamn kort börjar på L... Lena Lily Lina Lill. Inget dubbelnamn. Fick ett nyp i vänster knä. Känner du någon eller har dåligt i knät? kan vara en gammal skada eller ett ärr. Har fått ett svar på två frågor. brukar du prata med barnet? Det var inte meningen. och klart att jag är. Får fram en typisk norrbottens dialekt. jag tror inte heller att det är ett så ungt barn. så gott som vuxen. ser många egna beslut. bestämd. jag känner mig rädd och ledsen. jag känner att jag vill stanna kvar. du pratar en del i sömn. kan höra dig sova. (du är far till barnet, eller en bestämd roll) sätt dig själv. tänd tre ljus framför dig och ett på vardera sida. berätta för barnet att inte vara rädd och att du inte är arg. det är omöjligt att få kontakt med en ande som är fäst vid dig. men du kan känna och höra. du kan se om anden är fäst vid platsen.

  • Anonym

    Kan du hjälpa mig med? Jag vill också få kontakt med min dotter. Hon dog för snart ett år sedan. Sorgen och smärtan är....ja....det går inte att beskriva. Jag vill bara veta hur hon har det.

  • Anonym (millan)

    jag vill gärna ha kontakt med min mamma som dog då jag och mina  6 syskon var barn veta om hon har det bra å berätta att hon är mormor nu 

  • Hmamma

    Kan rekommendera Ma Stjarnliden i Åkersberga, Stockholm. Har tänkt på mitt besök hos henne många år efteråt. Hon fick bland annat kontakt med min bortgångna syster. Googla hennes namn så hittar du hennes hemsida. Lycka till

  • EllieW86
    Anonym (medium) skrev 2012-12-12 18:53:56 följande:
    har ägnat över en timma åt ditt fall och jag ritar vad jag ser och hör. kan omöjligt få kontakt med ditt barn från denna plats men jag tar information som mina egna där uppe ger mig. Observera att därför behöver inte allt vara om ditt barn det kan vara något som ditt barn vill berätta osv. 33/83 suddiga siffror. kan vara husnummer, parkering, tröjnummer, ålder eller födelseår. Flicknamn kort börjar på L... Lena Lily Lina Lill. Inget dubbelnamn. Fick ett nyp i vänster knä. Känner du någon eller har dåligt i knät? kan vara en gammal skada eller ett ärr. Har fått ett svar på två frågor. brukar du prata med barnet? Det var inte meningen. och klart att jag är. Får fram en typisk norrbottens dialekt. jag tror inte heller att det är ett så ungt barn. så gott som vuxen. ser många egna beslut. bestämd. jag känner mig rädd och ledsen. jag känner att jag vill stanna kvar. du pratar en del i sömn. kan höra dig sova. (du är far till barnet, eller en bestämd roll) sätt dig själv. tänd tre ljus framför dig och ett på vardera sida. berätta för barnet att inte vara rädd och att du inte är arg. det är omöjligt att få kontakt med en ande som är fäst vid dig. men du kan känna och höra. du kan se om anden är fäst vid platsen.
    Det var ju ett preciserat svar... "kan vara husnummer, parkering, tröjnummer, ålder eller födelseår"

    Om man inte kan/vet borde man faktiskt inte försöka hjälpa då det mer kan stjälpa för någon som är i sorg! Ha lite respekt. Det är fullständigt omöjligt att känna av sådana här saker bakom en dataskärm med en anonym som signatur.
  • Anonym (pickamillion)
    Anonym skrev 2012-11-08 22:31:11 följande:
    Pojke, 4?
    Pojke mellan 0-20?
    Flicka mellan 0-20?
     
  • EllieW86
    Anonym (pickamillion) skrev 2013-01-08 16:20:07 följande:
    Pojke mellan 0-20?
    Flicka mellan 0-20?
     
    Haha! Glad seriös tråd det här..
Svar på tråden Kontakt med andra sidan