• Kya

The typical flashbackare.

The typical flashbackare är finniga nollor som har drogproblem och är asociala i verkliga livet.

The road to hell is paved with good intentions.
  • Kya
    Rådjur skrev 2012-11-09 18:45:06 följande:
    hahaha, det var en djärv sammanfattning av det hela Skrattande Är du ej rädd för att bli trackad av arga flashbackare nu ?
    Sitter här själv och väntar på att min inbox ska köttas av ilskna flashbackmedlemmar. 

Haha nä rädd för att bli inboxad är jag inte. jag har hängt på familjeliv alltför länge, lite text på en skärm av en anonym person skrämmer mig inte.
    däremot är flashback ett bra ställe att ta reda på ex människors identitet på. 
  • Kya
    Ellan92 skrev 2012-11-09 18:51:57 följande:
    varför ska man vara rädd för att bli trackad av arga flashbackare?
    Vad ska dom göra, slå ner dej med capslock ? ; )

Jag gillar flashback Hjärta 

"says the typical flashbackaren" 
  • Kya
    Rådjur skrev 2012-11-09 18:49:21 följande:

Haha låter mkt bra det!
    En egenskap som "dom" även har är att "dom" är jävligt bra på att gräva fram fakta om människor Tungan ute Detta kombinerat med den hotfulla attityd vissa av "dom" har är rätt skrämmande.  

man ska ta det med en nypa salt. nån känner nån, som känner nån, som känner nån. man ska sålla otroligt mkt där inne för mkt är ren och skär osanning och förtal.
  • Kya
    Ellan92 skrev 2012-11-09 18:54:36 följande:
    ja, sen blev jag tillfälligt avstängd och hittade hit.

välkommen. familjeliv är som en mysigare sida av flashback. typ som ansiktet på en bulldogg istället för bakdelen.
  • Kya
    sharatec skrev 2012-11-09 18:59:03 följande:
    Say what? Folk är ju nästan lika tarvliga här... 

exakt. har du sett ansiktet på en bulldogg? den är bara aningen trevligare än arslet. men det är ingen enorm skillnad.
  • Kya
    Ellan92 skrev 2012-11-09 18:54:36 följande:
    ja, sen blev jag tillfälligt avstängd och hittade hit.
    hur fan blir man avstängd från flashback btw? Förvånad
  • Kya
    Rådjur skrev 2012-11-09 18:59:20 följande:

LOL
    Nä alltså jag må säga att jag är jävligt paranoid och inbillar mig massor av saker som troligtvis inte ens skulle hända.

Haha jag håller fan med ... För att stå ut med skitattityden/åsikterna som folk spyr ur sig i typ alla trådar där, känns det som om man måste vara av samma skrot och korn Tungan ute 
    Själv är jag emot jävligt mycket av vad "the typical flashbackare" gillar - så därför stör jag sönder mig på den generella stämningen där.  

flashback är ju generellt inget trevligt forum men familjeliv är inte heller ett tvärmysigt ställe i mitt tycke...
  • Kya
    sharatec skrev 2012-11-09 19:19:20 följande:
    Fan, hur lyckades jag missa poängen där? Honör för den!
    ibland är det svårt att se skogen för alla träden. *filosofisk*
  • Kya
    Grappa skrev 2012-11-09 20:26:57 följande:
    Fördelen med Flashbackare är att de sällan lyckats sprida sina dåliga gener. Till skillnad från FLaren. Obestämd

Ja, det är nog den största skillnaden - FLaren får ligga, det får inte flashbackaren.
  • Kya
    SsSaraa skrev 2012-11-09 22:02:09 följande:
    Nä det finns det redan!

För övrigt så är jag otrogen mot Familjeliv med Flashback. Betyder det då att jag är en salig blandning av moraltant och rasist?  Haha skämt åsido, flashback är mansdominerat men raka och ärliga åsikter, familjeliv är det kvinnodominerat där man inte alltid får säga vad man tycker. Men kanske lika bra det? Eller? 

Ah, jag är så härligt okvinnlig så råkar nån stöta på mig här så blir det raka puckar. Jag kanske hänger på fel forum? ;)
  • Kya
    M C skrev 2012-11-09 22:04:23 följande:
    JA. Den ska jag minnas och bevara inför framtida samtal. *gillar att ligga*

*gillar också att ligga*

Nä, FL är kanske rätt forum för mig ändå. ;)
Svar på tråden The typical flashbackare.