• Rådjur

The typical flashbackare.

Alltså - förr brukade jag gilla Flashback en del som forum. Men efter ett tag slog det mig att jävligt många som hänger där har en viss typ av personlighet ... vilket jag tycker är både fascinerande och vidrigt. 

Såhär uppfattar jag en typisk flashbackare:
    Rasist eller främlingsfientlig, antifeminist eller fördomsfull gentemot kvinnor, FÖR legalisering av cannabis, emot överviktiga människor, psykiskt instabil, "allvetande", översittarmentalitet.

Nån annan som märker dessa tendenser i trådar som skapas på flashback ?

Märker som sagt själv att källorna i trådar om invandring är jävligt vinklade på ett främlingsfientligt sätt, att det talas varmt om cannabis och att man gärna talar illa om kvinnor och deras "egenskaper", som sagt.  

*Väntar på att inboxen översvämmas av kommentarer från arga flashbackare*
    Jag känner typ att jag är ute på djupt vatten här ...              

• Svar på tråden The typical flashbackare.
  • Kya

The typical flashbackare är finniga nollor som har drogproblem och är asociala i verkliga livet.

The road to hell is paved with good intentions.
  • Rådjur
    Kya skrev 2012-11-09 18:42:20 följande:
    The typical flashbackare är finniga nollor som har drogproblem och är asociala i verkliga livet.
    hahaha, det var en djärv sammanfattning av det hela Skrattande Är du ej rädd för att bli trackad av arga flashbackare nu ?
    Sitter här själv och väntar på att min inbox ska köttas av ilskna flashbackmedlemmar. 
  • Kya
    Rådjur skrev 2012-11-09 18:45:06 följande:
    hahaha, det var en djärv sammanfattning av det hela Skrattande Är du ej rädd för att bli trackad av arga flashbackare nu ?
    Sitter här själv och väntar på att min inbox ska köttas av ilskna flashbackmedlemmar. 

Haha nä rädd för att bli inboxad är jag inte. jag har hängt på familjeliv alltför länge, lite text på en skärm av en anonym person skrämmer mig inte.
    däremot är flashback ett bra ställe att ta reda på ex människors identitet på. 
  • Rådjur
    Kya skrev 2012-11-09 18:47:13 följande:

Haha nä rädd för att bli inboxad är jag inte. jag har hängt på familjeliv alltför länge, lite text på en skärm av en anonym person skrämmer mig inte.
    däremot är flashback ett bra ställe att ta reda på ex människors identitet på. 

Haha låter mkt bra det!
    En egenskap som "dom" även har är att "dom" är jävligt bra på att gräva fram fakta om människor Tungan ute Detta kombinerat med den hotfulla attityd vissa av "dom" har är rätt skrämmande.  
  • Ellan92
    Rådjur skrev 2012-11-09 18:45:06 följande:
    varför ska man vara rädd för att bli trackad av arga flashbackare?
    Vad ska dom göra, slå ner dej med capslock ? ; )

Jag gillar flashback Hjärta 
  • Kya
    Ellan92 skrev 2012-11-09 18:51:57 följande:
    varför ska man vara rädd för att bli trackad av arga flashbackare?
    Vad ska dom göra, slå ner dej med capslock ? ; )

Jag gillar flashback Hjärta 

"says the typical flashbackaren" 
  • Kya
    Rådjur skrev 2012-11-09 18:49:21 följande:

Haha låter mkt bra det!
    En egenskap som "dom" även har är att "dom" är jävligt bra på att gräva fram fakta om människor Tungan ute Detta kombinerat med den hotfulla attityd vissa av "dom" har är rätt skrämmande.  

man ska ta det med en nypa salt. nån känner nån, som känner nån, som känner nån. man ska sålla otroligt mkt där inne för mkt är ren och skär osanning och förtal.
  • Ellan92
    Kya skrev 2012-11-09 18:53:19 följande:

"says the typical flashbackaren" 
    ja, sen blev jag tillfälligt avstängd och hittade hit.
  • Kya
    Ellan92 skrev 2012-11-09 18:54:36 följande:
    ja, sen blev jag tillfälligt avstängd och hittade hit.

välkommen. familjeliv är som en mysigare sida av flashback. typ som ansiktet på en bulldogg istället för bakdelen.
  • taquine

Hm nu tycker jag du verkligen generaliserar, det beror väl på vilka trådar man går in på. Tycker FB har väldigt mycket matnyttigt, ofta källor till det som diskuteras och snabba med information typ vid försvinnanden, kändisar som åkt dit m.m

Svar på tråden The typical flashbackare.