Inlägg från: Londonbebis |Visa alla inlägg
  • Londonbebis

Gravida i London

Jag är gravid med mitt första barn bf mars 2013. Vill hitta andra gravida/blivande mammor att träffas eller bara prata med. Vet att det finns mammagrupper lite varstans men hittar ingen nära mig. (bor i väst)
    Hoppas det finns några fler här :)

• Svar på tråden Gravida i London
  • Londonbebis
    syndaren skrev 2012-11-12 17:13:22 följande:
    Jag är gavid med mitt andra barn bf mars 2013 också. Jag bor sydvästra London. Vore kul att mötas upp!
    Emmaks skrev 2012-11-13 20:14:04 följande:
    Hej hej, Jag är också gravid, första barnet och bf april 2013. Bor i sydvästra London (Colliers Wood). Skulle verkligen vara kul att träffa andra gravid/mammor, både under graviditeten och efter. Em
    Vad roligt. Vi skulle kunna ses alla 3, eller om det finns flera som vill hänga på?

• Londonbebis
    Emmaks skrev 2012-11-15 09:50:17 följande:
    Vart bor ni alla?
    Skulle vara kul att ta en fika!
    Jag jobbar måndag-fredag och är därför ganska upptagen vardagar. Men ledig helger!
    Vad gör ni, jobbar/pluggar? 
    Det tycker jag med :) Jag kan i princip när som helst då jag är ledig. 
    När passar det er? 
  • Londonbebis
    mrshope skrev 2012-11-16 18:31:50 följande:
    Jag är också rätt flexibel. Vi åker till Sverige över jul men annars är jag här och har inte så mycket planerat. 
    glenda skrev 2012-11-16 23:31:36 följande:
    Min andra ar due 1a Mars. Kul att vi ar sa nara varandra i datum allihopa! Jag har en 1 aring (var med i den tidigare traden) och bor deep East (Walthamstow) och ger mig vanligtvis inte ut for langt pa helger (for meckigt med massa folk, tunnelbanor som inte gar etc - sa passa pa medans ni kan...) sa jag kommer nog inte kunna ses ngt, men hanger garna med och snackar.  
     Hej Glenda! Vad roligt. Så vad säger ni kan ni nästa vecka? Ska vi försöka ses innan jul iallafall? Vore trevligt.
  • Londonbebis
    tahira skrev 2012-11-21 12:59:32 följande:
    Hej! Jag hoppar in i den här tråden också!

Jag har BF i maj

Hänger gärna på en träff när jag mår bättre, just nu är det svårt att bara ta mig utanför dörren pga trötthet och illamående.

Men när jag mår bättre är jag relativt flexibel, har en sexåring som måste hämtas i skolan vid 15.00 på vardagarna  

Bor i syd-centrala London, nära Waterloo Station och Imperial War Museum  
    Grattis och välkommen :) Hoppas att du mår bättre snart.. inte kul det där med illamående. Glad att det är över för min egen del.
    mrshope skrev 2012-11-21 13:04:24 följande:
    Nästa vecka går bra. Vad sägs om lördag eller söndag? Vart passar er andra?
    Om du menar lördag den 1 Dec så funkar det utmärkt för mig. Vad säger ni andra?

• Londonbebis
    mrshope skrev 2012-11-23 00:12:32 följande:
    Ja det är den 1:a December jag menar! :)
    Bra :)
  • Londonbebis
    Emmaks skrev 2012-11-24 12:11:46 följande:
    Hej alla,

Nästa lördag funkar bra! Vad ska vi hitta på? Fika någonstans?
    Fika blir kanon!
    mrshope skrev 2012-11-24 13:02:58 följande:
    Ja det kan vi väl göra. Jag hoppas jag mår bättre tills dess, har fått foglossning (så här tidigt??) och har varit vaken hela natten för att det gör så himla ont...

Fika låter bra. Vad sägs om kl 14? Var passar er? 

Oj stackare, det visste inte jag heller att man kunde få. Hoppas det blir bättre. Vilken vecka är du i nu?

Vi alla bor väl lite varstans? Men kankse någonstans "mitt i mellan"
  • Londonbebis
    mrshope skrev 2012-11-27 21:38:29 följande:
    Ja men ska vi säga Scandi Kitchen då? Går det bra för er andra?
    Det funkar för mig. Men vad händer med er andra i tråden. Om vi bara blir 2 kankse vi ska fixa en annan träff :)
    Eller vad tycker du? 
  • Londonbebis

Hej förlåt, har sett era svar men det gick inte att svara från iphonen.. att mejla låter bra..
    Tyvärr kan jag inte den 9:e.. 

• Londonbebis
    syndaren skrev 2012-11-29 17:20:59 följande:
    Vi är borta nu i helgen så jag kan inte den 1st december. Söndagen den 9nde skulle funka för mig.

Annars går veckodagar på förmidddagen bra för mig med så länge jag hinner hämta min 4åring i skolan klockan 3.

Ska vi byta till email kanske så att man inte missar något? Själv glömde jag kolla tråden på ett tag.

Min email är: aylora@hotmail.co.uk
    Har mejlat dig.
    mrshope skrev 2012-11-29 20:15:20 följande:
    Den 9:e går bra för mig. Jag vill inte lägga ut min mail här då det är så public så jag PM:ar den till er båda! 
    Har inte fått din?
Svar på tråden Gravida i London