• Londonbebis

    Gravida i London

    Jag är gravid med mitt första barn bf mars 2013. Vill hitta andra gravida/blivande mammor att träffas eller bara prata med. Vet att det finns mammagrupper lite varstans men hittar ingen nära mig. (bor i väst)
    Hoppas det finns några fler här :)

     

  • Svar på tråden Gravida i London
  • syndaren

    Jag är gavid med mitt andra barn bf mars 2013 också. Jag bor sydvästra London. Vore kul att mötas upp!

  • Emmaks

    Hej hej, Jag är också gravid, första barnet och bf april 2013. Bor i sydvästra London (Colliers Wood). Skulle verkligen vara kul att träffa andra gravid/mammor, både under graviditeten och efter. Em

  • Londonbebis
    syndaren skrev 2012-11-12 17:13:22 följande:
    Jag är gavid med mitt andra barn bf mars 2013 också. Jag bor sydvästra London. Vore kul att mötas upp!
    Emmaks skrev 2012-11-13 20:14:04 följande:
    Hej hej, Jag är också gravid, första barnet och bf april 2013. Bor i sydvästra London (Colliers Wood). Skulle verkligen vara kul att träffa andra gravid/mammor, både under graviditeten och efter. Em
    Vad roligt. Vi skulle kunna ses alla 3, eller om det finns flera som vill hänga på?

  • mrshope
    Londonbebis skrev 2012-11-13 20:35:10 följande:
    Vad roligt. Vi skulle kunna ses alla 3, eller om det finns flera som vill hänga på?

    Jag hänger gärna på! Om allt går bra så kommer vi få en bebis i juni. Bor i sydöstra London. 
  • Emmaks

    Vart bor ni alla?
    Skulle vara kul att ta en fika!
    Jag jobbar måndag-fredag och är därför ganska upptagen vardagar. Men ledig helger!
    Vad gör ni, jobbar/pluggar? 

  • Londonbebis
    Emmaks skrev 2012-11-15 09:50:17 följande:
    Vart bor ni alla?
    Skulle vara kul att ta en fika!
    Jag jobbar måndag-fredag och är därför ganska upptagen vardagar. Men ledig helger!
    Vad gör ni, jobbar/pluggar? 
    Det tycker jag med :) Jag kan i princip när som helst då jag är ledig. 
    När passar det er? 
  • mrshope
    Londonbebis skrev 2012-11-15 20:38:20 följande:
    Det tycker jag med :) Jag kan i princip när som helst då jag är ledig. 
    När passar det er? 
    Jag är också rätt flexibel. Vi åker till Sverige över jul men annars är jag här och har inte så mycket planerat. 
  • glenda

    Min andra ar due 1a Mars. Kul att vi ar sa nara varandra i datum allihopa! Jag har en 1 aring (var med i den tidigare traden) och bor deep East (Walthamstow) och ger mig vanligtvis inte ut for langt pa helger (for meckigt med massa folk, tunnelbanor som inte gar etc - sa passa pa medans ni kan...) sa jag kommer nog inte kunna ses ngt, men hanger garna med och snackar.  

  • Londonbebis
    mrshope skrev 2012-11-16 18:31:50 följande:
    Jag är också rätt flexibel. Vi åker till Sverige över jul men annars är jag här och har inte så mycket planerat. 
    glenda skrev 2012-11-16 23:31:36 följande:
    Min andra ar due 1a Mars. Kul att vi ar sa nara varandra i datum allihopa! Jag har en 1 aring (var med i den tidigare traden) och bor deep East (Walthamstow) och ger mig vanligtvis inte ut for langt pa helger (for meckigt med massa folk, tunnelbanor som inte gar etc - sa passa pa medans ni kan...) sa jag kommer nog inte kunna ses ngt, men hanger garna med och snackar.  
     Hej Glenda! Vad roligt. Så vad säger ni kan ni nästa vecka? Ska vi försöka ses innan jul iallafall? Vore trevligt.
Svar på tråden Gravida i London