• tahira

Gravida i London

Hej! Jag hoppar in i den här tråden också!

Jag har BF i maj

Hänger gärna på en träff när jag mår bättre, just nu är det svårt att bara ta mig utanför dörren pga trötthet och illamående.

Men när jag mår bättre är jag relativt flexibel, har en sexåring som måste hämtas i skolan vid 15.00 på vardagarna  

Bor i syd-centrala London, nära Waterloo Station och Imperial War Museum  

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • tahira
    charlotteJ skrev 2013-01-06 21:36:58 följande:
    Hej! Vad kul med så många gravida i London. Hade gärna följt med på nån fika. Är beräknad i Maj.
    Jag är också beräknad till maj . Var i London bor du?
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • tahira

Jag har börjat må lite bättre, så jag ses gärna för en träff. Är lite begränsad gällande tider bara, kan ses helger, förmiddagar och kvällar, men vstdagsefterniddagar hämtar jag vår stora son i skolan :)

• tahira

Oj, sex veckor bara! Så nära ni är nu! Jag har mer än dubbelt så lång tid kvar - är inte beräknad förrän i maj

Jag följer gärna med på en fika. Kan innan 14.00 om vardagarna, och när som helst om helgerna. 

• tahira

Jag går också gärna dit igen. Har inget inbokat om dagarna :)

• tahira

På torsdag då kanske?

Jag tycker att tre personer är tillräckligt för att ses i alla fall, eller vad säger ni?

• tahira
    tahira skrev 2013-01-21 14:59:55 följande:
    På torsdag då kanske?

Jag tycker att tre personer är tillräckligt för att ses i alla fall, eller vad säger ni?
    Eller kan du då lanemui?
  • tahira
    glenda skrev 2013-01-21 19:05:07 följande:
    Jag har faktiskt midwife appointment pa uch klockan 11 pa torsdag, tankte ga till scandi kitchen efter for att kopa jast till helgens semmel-bak, men skulle kunna komma innan....fast det kanske blir lite for tidigt for er andra, jag maste isf ga darifran vid 10.30. Skulle vara extra intressant att utbyta krigshistorier med Londonbebis
    Det skulle kunna fungera om vi ses 09.30, för min del. Tidigare än så klarar inte mitt illamående av, tyvärr.

Men om det fungerar för andra så kan man ju ses lite "omlott", att de som kan kommer tidigare, och de som kan stannar lite längre?
  • tahira
    lanemui skrev 2013-01-21 18:49:11 följande:
    Denna vecka kan bli svårt, nästa ecka är nog bättre. Jag ska kolla med mannen när han kommer hem. Återkommer senare! :)
    Okej. Hoppas att det fungerar.

Men skall vi kanske köra på torsdag förmiddag? Det verkar vara ett gäng som kan, så här nära att lyckas spika ett klockslag har vi inte varit innan .
  • tahira

Men 11.00 borde väl bli bra? Så kan lanemui komma lite senare bara?

Jag tycker att vi spikar det om ingen får förhinder? 

Svar på tråden Gravida i London