• mrshope

Gravida i London

Londonbebis skrev 2012-11-13 20:35:10 följande:
    Vad roligt. Vi skulle kunna ses alla 3, eller om det finns flera som vill hänga på?

Jag hänger gärna på! Om allt går bra så kommer vi få en bebis i juni. Bor i sydöstra London. 
  • mrshope

Helger funkar bra för mig med! Jag bor i East Dulwich men kan ta mig vart som helst. 

• mrshope
    Londonbebis skrev 2012-11-15 20:38:20 följande:
    Det tycker jag med :) Jag kan i princip när som helst då jag är ledig. 
    När passar det er? 
    Jag är också rätt flexibel. Vi åker till Sverige över jul men annars är jag här och har inte så mycket planerat. 
  • mrshope
    Londonbebis skrev 2012-11-20 23:02:13 följande:
     Hej Glenda! Vad roligt. Så vad säger ni kan ni nästa vecka? Ska vi försöka ses innan jul iallafall? Vore trevligt.
    Nästa vecka går bra. Vad sägs om lördag eller söndag? Vart passar er andra?
  • mrshope
    tahira skrev 2012-11-21 12:59:32 följande:
    Hej! Jag hoppar in i den här tråden också!

Jag har BF i maj

Hänger gärna på en träff när jag mår bättre, just nu är det svårt att bara ta mig utanför dörren pga trötthet och illamående.

Men när jag mår bättre är jag relativt flexibel, har en sexåring som måste hämtas i skolan vid 15.00 på vardagarna  

Bor i syd-centrala London, nära Waterloo Station och Imperial War Museum  
    Grattis! 
    Och du får säga till när du mår bättre. Jag är också väldigt upp och ner, mår så illa vissa dagar...men tycker att det har börjat gått över så förhoppningsvis håller det i sig. :)
  • mrshope

Ja det kan vi väl göra. Jag hoppas jag mår bättre tills dess, har fått foglossning (så här tidigt??) och har varit vaken hela natten för att det gör så himla ont...

Fika låter bra. Vad sägs om kl 14? Var passar er? 

• mrshope
    Londonbebis skrev 2012-11-25 16:49:26 följande:
    Fika blir kanon!

Oj stackare, det visste inte jag heller att man kunde få. Hoppas det blir bättre. Vilken vecka är du i nu?

Vi alla bor väl lite varstans? Men kankse någonstans "mitt i mellan"
    Jag är i vecka 11. När man får foglossning så här tidigt beror det på hormoner tydligen. Jag har så ont men hoppas att det blir bättre, ska till en sjukgymnast på onsdag.

Så fika kl 14 på Lördag. Jag har några förslag: Le Pain Quotidien  - finns på flera ställen, jag har varit på den vid Southbank (närmaste tube Waterloo) , Oxford Circus och Kings Rd (Chelsea). Bra ställe som är rymligt! 

Annars finns ju Scandinavian Kitchen, Yumchaa i Soho (bra teställe!)..... 
  • mrshope
    glenda skrev 2012-11-27 18:49:34 följande:
    ...om ni skulle ga till Scandi Kitchen kanske jag tittar forbi - bakar lussebullar pa sondag, borde ha julmust hemma...  
    Ja men ska vi säga Scandi Kitchen då? Går det bra för er andra?
  • mrshope
    syndaren skrev 2012-11-29 17:20:59 följande:
    Vi är borta nu i helgen så jag kan inte den 1st december. Söndagen den 9nde skulle funka för mig.

Annars går veckodagar på förmidddagen bra för mig med så länge jag hinner hämta min 4åring i skolan klockan 3.

Ska vi byta till email kanske så att man inte missar något? Själv glömde jag kolla tråden på ett tag.

Min email är: aylora@hotmail.co.uk
    Den 9:e går bra för mig. Jag vill inte lägga ut min mail här då det är så public så jag PM:ar den till er båda! 
Svar på tråden Gravida i London