Inlägg från: Londonbebis |Visa alla inlägg
  • Londonbebis

Gravida i London

Kan passa på att fråga er också, många pratar om influensa vaccin och någon annan spruta som man får när man är gravid.. min gp sa även till mig när jag besökte henne för några veckor sedan. har ni tagit dessa? Dom är ju ofarliga för bebisen i magen, men känns lite halv läskigt ändå..

• Londonbebis

hej allihopa. Har inte kollat in här på ett tag. Ska vi försöka med den där fikan snart?{#emotions_dlg.flower}

Jag har 6 veckor kvar, hoppas ni alla mår bra!

• Londonbebis

Jag måste bara ha en semla! haha. Har tänkt på det flera dagar, Mums. 
    Jag kan ses varje dag denna vecka utom fredag, och nästa vecka kan jag ses vilken dag som helt i nuläget Skrattande

• Londonbebis

kl 11 passar mig utmärkt också. Jag har stor mage så mig missar ni nog inte ;) Ses då!
    /Emma 

• Londonbebis

Hoppas ni alla mår bra! Skönt att det löste sig Tahira! Och vad roligt att du delar med dig mrshope!

• Londonbebis

Hej tjejer, nu måste jag fråga er. Hur gör man angående amnings bh? Hört av många att de inhandlat det innan förlossningen. Och det tänkte jag också,men frågan är vilken strl? Det är ju jättesvårt att veta. Och vart hittar man "billiga" utifall att man måste byta strl igen sen?

• Londonbebis

Hej och tack tjejer! Jag träffas jätte gärna, ska bara "vänja mig" vid bebis livet.

Välkommen till tråden Salomeh:)
    Sylvia jag hann knappt med själv.. Ca 3 timmar från vattnet gick tills hon var ute.:)

• Londonbebis

Har inte tänkt på det där med barn bidraget.. Vad är det som avgör?
    Jag ses som sagt gärna igen, vi får se när vi känner oss redo att gå ut.

Mrs hope- hade värkar i ett dygn innan så det var skönt att det gick snabbt efter vattnet gått.
    Trevlig helg.

• Londonbebis

Jag ville byta sjukhus men fick inte. Pga att det bara var 3 månader kvar. Men jag är ändå nöjd med min upplevelse och förlossnings salen etc var inte så hemsk som jag hade tänkt mig. Ibland ska man inte gå efter allt man läser, även om jag gärna gör det själv.

Jag skulle bli utskriven efter 6 timmars regeln eftersom allt var bra. Vi väntade och väntade och så blev klockan 9 och vi packade ihop men då får jag helt plötsligt inte åka hem pga för hög puls. Och kan även säga där att sova i en sal med andra inte var så hemskt som jag tänkt mig heller.. All personal är ju tyvärr inte så trevlig och jag var ledsen över att få stanna men nu i efterhand känns det bra att det blev så.

Så du kan ju ha turen att föda på morgonen så att du får åka hem till kvällen :)

• Londonbebis

Hejhopp! Vi mår bra! Lillan blir 6v i morgon.

Ingen aning vad det kan vara, men sen hade jag turen att inte få några " gravid åkommor"
    Men kanske någon annan som haft liknande som vet. Annars fråga bm :)

• Londonbebis

Åh lycka till Charlotte! Jag gick över 5 dagar så vet hur det känns..

Ja det har jag läst att de har :) men har inte varit där själv då jag antar att det är lite äldre barn.

För övrigt undrar jag hur många som frt är aktiva i den här tråden och vill ses?

Svar på tråden Gravida i London