• Smecker

MIna bröst

telgebo skrev 2013-02-03 13:25:18 följande:
    Då är det lika olagligt att lägga in avatarer då som man inte taget själv. Ser många varje dag här som snott avatarer på typ nån kändis speciellt killar har det för att de tror patatetiskt att tjejer ska tro att killen ser ut så.
    Du la i inlägg #1280 upp en bild som du påstod var på dina bröst, blev avslöjad med att ljuga, och börjar plötsligt prata om folks avatarer? Du menar att det är alla andras fel att du ljög? Hur får du ihop det ansvarsförhållandet?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    NHult skrev 2013-02-12 13:25:31 följande:
    Varför ens fundera på att skära i dom ? ser väldigt bra ut {#emotions_dlg.flower}
    Det är inte hennes, hon ljög. Läs noggrannare i tråden.
  • Smecker
    Anonym (Hunter) skrev 2013-02-14 01:20:10 följande:
    så från 80 b 8relativt små-normala bröst) så fick du veta att du har 70 e(gigantiska bröst) hur fan gick det till?

Hon vill ha attention, blev avundsjuk på #1365 men vågar inte lägga upp något som inte är taget från internätverket.
  • Smecker
    telgebo skrev 2013-02-14 09:25:20 följande:
    Jag har den storleken enligt expertis på POF som kan det har med mått. Jag kan lägga ut bildbevis om du nu ska misstro mig

Enligt expertis på ett forum? Intressant. Ja gör det, det finns mycket expertis på FL med, aldrig fel med ett second opinion.
  • Smecker

Bombshell enligt Lindex:

En upplyftande push-up som gör bysten två storlekar större och trollar fram en makalös klyfta. Skapad för att ge dig en kurvig silhuett, samtidigt som den lätta vadderingen förblir en hemlighet för omvärlden.

• Smecker

Om någon kan förklara för mig varför man blir till sig av bilder på random fettsäckar så vore jag tacksam.

• Smecker
    Baginbox skrev 2013-02-19 09:42:07 följande:
    Skönhet sitter i betraktarens ögon.

Förvisso, men det är fortfarande random fettsäckar som skulle kunna sitta på vilket bekräftelseknarkande grottmongo som helst. Det är en ytterst begränsad del av en helhet, så frågan kvarstår:

Varför blir man till sig av en bild på random fettsäckar? Är det för att man tror att man har halva inne?
  • Smecker
    Anonym skrev 2013-02-19 10:49:22 följande:
    Smecker... stackare..

Är du fortfarande skolpolis också ?

Det är många frågor i världen vi lever i och det är inte säkert du hinner få svar på alla.  

Jag är inte säker på att du får vettiga svar heller om du kallar folk för grottmongo..

kram på dig..stackars lilla människa            

Läsförståelsen blir tydligen med skadad. "Skulle kunna sitta på vilket grottmongo som helst".

Ah, skolpolis, vilka minnen det väcker. Fast då var jag snäll mot grottmongon med.
  • Smecker
    Anonym skrev 2013-02-19 11:28:00 följande:
    Troligen så blir man glad för att man får se något vackert. Bröst, solnedgångar, bilar,..alla gillar vi olika saker.

Bara för att du verkar tycka bröst är fettsäckar så gör inte alla det. Vissa tycker bröst är vackra. 

Jag kan också tycka att bröst är vackra. Vilket inte är samma sak som att jag dreglar, spelar fickpingis så fort jag ser ett par och frenetiskt börjar knattra inboxningar med vänsterhanden.

Tror du att alla tjejer som solar topless på stranden är kåta på dig? De visar ju brösten.
  • Smecker
    fortsätt paddla skrev 2013-02-19 12:26:02 följande:
    Om man säger så. Jag kan se flera anledningar till att man väljer att lägga upp bilder på sig själv. Jag förstår absolut att man kan gilla bilder på bröst. Men att jämt slänga dryga och elaka kommentarer omkring sig. Där kan jag bara se en anledning.

Bekräftelse, egoboost, uppmärksamhet.. vilka fler?

Jag kan bara se en anledning till att man slänger nedvärderande kommentarer omkring sig. Jag är ledsen att du kände dig träffad.
Svar på tråden MIna bröst