• Smecker

MIna bröst

Anonym skrev 2013-02-19 12:59:45 följande:
    Jaha... fick du vara inne en stund på rasten idag Smecker?

Men försök hitta någon att leka med, det är inte bra om man är ensam för mycket...  

Nej jag fipplar med min insmugglade mobil på rastgården. Skall strax göra en Charierre.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Tom Araya skrev 2013-02-19 13:47:53 följande:
    Varför sitta i en bröst-bild-tråd och dryga sig över att tjejer lägger upp bilder på sina bröst, liksom?

Verkligen lågvattenmärke om man söker bekräftelse och uppmärksamhet.
    ... VSB.

Mycket bra fråga annars. Vem drygar sig över att tjejer lägger upp bild på sina bröst? Säg till om du ser någon så skall jag säga till hen.
  • Smecker
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-19 14:27:57 följande:
    Vad uselt minne du har. Du drygade dig över tjejer som lägger upp bilder på sina bröst.
    Du började vid inlägg #1444.
    Jag föreslår att du jobbar på läsförståelsen. Läs inlägget och berätta för mig exakt var jag drygar mig över tjejer som lägger upp bilder på sina bröst.
  • Smecker
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-19 14:27:57 följande:
    Vad uselt minne du har. Du drygade dig över tjejer som lägger upp bilder på sina bröst.
    Du började vid inlägg #1444.
    Jag kan till och med citera för att underlätta för dig:
    Smecker skrev 2013-02-19 09:17:45 följande:
    Om någon kan förklara för mig varför man blir till sig av bilder på random fettsäckar så vore jag tacksam.
    Var exakt drygar jag mig över tjejer som lägger upp bilder på sina bröst?
  • Smecker
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-19 14:32:14 följande:
    Om vi tittar på nästa finkulturella inlägg från dig.

#1446 - där säger du såhär om kvinnor som lägger upp bilder på sina bröst.

START CITAT SMECKER

"men det är fortfarande random fettsäckar som skulle kunna sitta på vilket bekräftelseknarkande grottmongo som helst."

SLUT CITAT SMECKER

You tell me.

Feltryck01 skrev 2013-02-19 14:33:53 följande:
    Varsågod Smäcken. Här är dina ord. Don't worry, du behöver inte tacka mig för att jag påminner dig 

Det verkar vara symptomatiskt att tuttgloende ger försämrad läsförståelse.

"skulle kunna" är nyckeln. Varsågoda.
  • Smecker
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-19 16:22:23 följande:
    De här brösten är scary läckra
    Nu blev jag sugen på en piñata..
    Women rarely make history.
  • Smecker
    Flirpan skrev 2013-03-28 09:03:52 följande:
    Märkligt hur hjärnan fungerar sluta på killar så fort de ser lite tuttar.

Bra svenska där. Men rätt i sak.

Ännu märkligare är inboxningarna som kvinnor får när de skriver o-anonymt i tråden.
  • Smecker
    Flirpan skrev 2013-03-28 09:22:25 följande:
    Har fått massor med meddelanden i min inbox. Den ena mer desperat än den andra.

• Smecker
    Flirpan skrev 2013-03-28 09:22:25 följande:
    Har fått massor med meddelanden i min inbox. Den ena mer desperat än den andra.

Jag med. Könet på mottagaren är tydligen inte så noga när man är desperat. Eller så är läsförståelsen hämmad efter att ha sett ett par random tuttar.
  • Smecker
    killen82 skrev 2013-03-28 12:32:34 följande:
    finns de ingen tråd för killar att visa upp sin stolthet ;)

Om du med "stolthet" menar "kuk" så finns det ingen öppen tråd för det, nej, eftersom sådana trådar bryter mot FLs regler.
  • Smecker
    Anonym (lo) skrev 2013-03-28 17:10:24 följande:
    Moralpanik... tror inte det men vet ju fan inte vilken sida du länkat till. Det är ändå mitt val när och hur jag vill visa upp mig.. eller???

Det finns kanske en liten risk för att dina bilder tillsammans med bilderna från den låsta tråden hamnar på snuska. Det är som ett litet Flashback för amatörbilder, folk där älskar att sätta ett namn på bilderna.

Ja du väljer när och hur du vill visa upp dig precis som du väljer när och hur du går naken på stan. Och om du går naken på stan kan du inte förbjuda folk att fotografera dig, lägger du upp bilderna kan du inte förbjuda folk att spara ner dem, och vad de gör sen med bilderna har du ingen alls kontroll över i något av fallen. Men du är fullt medveten om riskerna och väljer ändå att ta dem. För att få lite uppskattning från trevliga flåsande herrar på en familjesajt på internet.
  • Smecker
    fortsätt paddla skrev 2013-03-28 18:32:32 följande:
    Och det finns tusen anledningar till att man kan välja att lägga upp en bild. Man bör bara välja rätt anledning.

Vilken är rätt anledning?
  • Smecker
    fortsätt paddla skrev 2013-03-28 18:37:42 följande:
    Man bör ha en exhibitionistisk sida.

Och man bör kunna ta dom flesta reaktioner.

Att enbart söka bekräftelse, nä det funkar inte. Som jag ser det.

Så rätt anledning är att man är en exhibitionistisk reaktionssökare? Och då är det okej?
  • Smecker
    lollat skrev 2013-03-28 18:43:14 följande:
    Jag försöker tolka ditt inlägg angående anledningen.

Så anledningen till att man lägger upp bilder är för att man har en exhibitionistisk sida, enbart? Är att man bör "kunna ta reaktioner" en implikation från exhibitionism? Där du tycker att "enbart bekräftelse" inte fungerar enbart som anledning? Eller tänker du som att bekräftelsen ingår i exhibitionismen från början och att man inte får visa den för mycket för då är man en dålig exhibitionist?

Bad exhibitionist. Baaad.
  • Smecker
    lollat skrev 2013-03-28 22:06:33 följande:
    Du fattar verkligen ingenting, många är dock eniga med din åsikt om hennes bröst. 

Jag misstänker att det var bilden jag la upp på henne, som hon postat minuterna innan som gjorde att hon stängde av sitt konto/blockade mej. Hon påstod att jag "förföljt" henne här på familjeliv för att jag sett henne i både rump och tutt trådarna, där hon använde sej av nicket Anonym (lo).

Jag bad om ursäkt ungefär 5 gånger, men hon fortsatte att maila hotfullt och paranoit. 

Jag uppskattade bara hennes bröst, som hon la upp på internet. Med en anledning eller syfte vi inte kommer komma fram till.

RIP Anonym (lo) we will miss your tits (and ass). 
    Folk är så känsliga.
  • Smecker
    Minxx skrev 2013-03-28 21:47:41 följande:
    Men va?! Vad hände här? Har försökt läsa bakåt men jag fattar ändå inte. Varför blev Lo förbannad? Varför är Smecker så anti? Vad är det för reaktioner man måste vara beredd på? Vad har popcorn med det hela att göra? Och När kommer brösten tillbaka?!
    Wha.. what? Anti vad?
  • Smecker
    fortsätt paddla skrev 2013-03-28 22:31:51 följande:
    * återgår till min förkylning, pms och äter popcorn i brist på annat*
    Popcorn, du har så bra idéer ibland Kyss
Svar på tråden MIna bröst