• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Jaded

Vad segt det var härinne nu då, är det ont om attention seeking och expert-raggande så här nattetid?

Jeddan
  • Anonym (Kille)
    Anonym (69 :)) skrev 2013-03-26 19:16:53 följande:

Snygga 69:an. Det vore kul om du knde hälla lite vatten på tröjan på den första bilden. Men det kanske inte familjeliv släpper förbi tyvärr...
  • Amys

Nu är man tillbaka med ett nytt konto (igen) då någon missförstod och trodde jag hade två konto.. Jag skulle tydligen varit tydligare med att det andra kontot avregistrerades när jag skapade ett nytt konto. Mitt då nya konto har stängts av så nu är jag här igen med det enda!! konto jag besitter. 
    Får se om jag bidrar med fler bilder här...

Skål 

• Anonym (terrier)
    Amys skrev 2013-03-27 09:54:24 följande:
    Nu är man tillbaka med ett nytt konto (igen) då någon missförstod och trodde jag hade två konto.. Jag skulle tydligen varit tydligare med att det andra kontot avregistrerades när jag skapade ett nytt konto. Mitt då nya konto har stängts av så nu är jag här igen med det enda!! konto jag besitter. 

Tutt-Fia är tillbaks! Fram med pattarna nu.
  • Anonym (Kille)

Skål 

Kul att du är tillbaka Amy:) Tyvärr så verkar inte FL tycka om att man visar sig topless:(. Fast du kan ju pröva med lite, lite, lite iaf:)
  • Mattias39

Skål 
    Välkommen igen Amy! Glad

Vi vill absolut se mer av dig...!! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (boop)

Själv älskar jag små och nätta bröst. Önskar att jag hade sådana själv, så himla fint!

• Anonym
    Anonym (boop) skrev 2013-03-27 12:32:10 följande:
    Själv älskar jag små och nätta bröst. Önskar att jag hade sådana själv, så himla fint!
    Samma här Hjärta
  • villy
    Anonym (69 :)) skrev 2013-03-26 19:16:53 följande:

Vilka former!!!!!!!!!