• Mattias39

MIna bröst

Anonym (M) skrev 2013-01-10 21:43:06 följande:

Mmmm....snyggt!! Önskar bara man kunde se båda.... :)
  • Mattias39
    Anonym (mums) skrev 2013-01-13 22:27:28 följande:
    Inte så värst speciella, men goa bröst har man
    Jäklar...Shit...Så otroligt fina!!! Precis som alla andra som har kommenterat så måste jag säga att de verkligen är speciella...Supersnygga, och hur fina som helst!!! Glad
  • Mattias39
    muffan skrev 2013-01-14 16:02:00 följande:
    Min bild blev borttagen! Undrar just vad som var så "sexuellt" med min stackars bild! Den var väl inte värre än "mums" bild tex?? Eller många andra jag sett här på FL!!
     Testar väl igen då med en annan bild. Min profilbild....
    Jag har hur som helst b-c kupa beroende på bh-modell och är nöjd med mina bröst.... mer törs man väl inte skriva om dom för då lockar jag väl till sex !?! Tyst Foten i munnen 

Muffan...förstår att du är nöjd!!
    Av det man nu kan se, nu när du tvingats censurera dig själv, så har du verkligen all anledning att vara nöjd! Glad
  • Mattias39
    joseeffin skrev 2013-01-14 17:35:06 följande:
    Dessutom, efter att diagnoserats med endometrios känner jag att det som fungerar och är friskt är det bästa man har. Har kroniska smärtor och mår periodvis (ofta) väldigt dåligt. Då är mina bröst faktiskt rätt Goa att vila handen på
    Låter jättefina!! Vore det inte kul att dela meddig med hjälp av en bild? Flört
  • Mattias39
    NoteturNomen skrev 2013-01-15 14:02:18 följande:

Päklädda lökar... På mage på köksbordet, av nån konstig anledning?? Tungan ute

Mmmm...härliga "lökar"!!! Tungan ute

Kan tänka mig minst en anledning till att du står(?) framåtböjd mot ett bord på det viset... Skrattande
  • Mattias39
    NoteturNomen skrev 2013-01-15 15:03:44 följande:
    Har ingen aaaning om vad det kan vara för anledning... *S* Tyst

ok....då MÅSTE jag nog "tyvärr" visa dig... Skrattande
  • Mattias39
    peridoten skrev 2013-01-15 16:04:16 följande:

Får hoppas att min mera påklädda vild får vara kvar längre och ber om ursäkt för den usla kvaliten på bilden {#emotions_dlg.flower} 

VERKLIGEN ett tydligt bevis på att bröst kan vara fina,härliga och sexiga även påklädda...!! Glad
    Snyggt....!! Du borde verkligen vara stolt över dom, hoppas du är det också!!
  • Mattias39
    peridoten skrev 2013-01-15 16:19:14 följande:

Brukar ju inte visa påklädda bröstbilder, men efter fått ett par styckna bortplockade så tog jag det säkra före det osäkra.

Tack! Tyvärr inte, men så är det.  

Inte?? Det är ju svårt att ändra på vad du tycker...men det BORDE du vara!! Supersnygga!!!
  • Mattias39
    Anonym (Busted) skrev 2013-01-15 20:48:14 följande:
    Vilken märklig tråd.... och vad med bröst det finns. Underbart!

Får man vara med trots att man är "over the hill"?

Snyggt!!! Härlig bild och fin bh...Fint!! Glad
  • Mattias39
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-15 23:19:27 följande:
    Mitt ex tyckte att jag såg manlig ut och att jag inte alls hade några bröst... Tur att slipper skithögen för jag älskar mina bröst!

Konstigt ex...men förstår att du är nöjd och stolt...för de är JÄTTEFINA!! :)
Svar på tråden MIna bröst