• Mattias39

MIna bröst

Anonym (...) skrev 2013-01-15 23:27:37 följande:
    Nu när jag återfått anonymiteten efter att ha postat en "för" avklädd bild här så kan jag prova med en som har mer kläder? 
    JÄÄÄÄÄÄKLAR, Vilken fantastisk kropp du har, och vilka jättefina bröst!!! Helt magiskt fina!!!! Tungan ute
  • Mattias39
    NoteturNomen skrev 2013-01-21 10:47:18 följande:

Men ändå kan du inte hålla dig härifrån? (avslöjas eftersom du svarar ;) )

Jag är också kvinna, och har åtminstone rätt fina bröst själv... Vad nu det har med saken att göra???

Låt du dem som vill lägga in sina bilder här göra det ifred, och håll dig du till de trådar som passar dig bättre. Win - win ;)

Och är det nu nån som sitter framför skärmen och runkar så låt dem göra det ifred också. Alla nöjda och glada!! ;)
    Bra talat! Glad
  • Mattias39
    GladAnonym (Meya) skrev 2013-01-21 12:27:22 följande:
    Jaha.. så tog dem bort min bild för att den var inte så himla lämplig för brösttråden..?
    Nu förstår jag varför det finns bittra kärringar här på FL som inte har något bättre för sig, suck suck. Inga mer bilder här framöver.  

Är väldigt glad över att jag hann se iaf, de är makalöst fina!!
  • Mattias39
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-21 12:50:47 följande:
    Jag uppskattar mina härliga bröst lika mycket som alla andra gör, men det får man tydligen inte göra för att ha råkat visa en bild.. men äsch jag kommer ändå visa ett par vackra bröst här..igenSolig

Jaaaaaa!! Skrattande
  • Mattias39
    BusRåttan1 skrev 2013-01-22 00:44:33 följande:
    Natti natti :)

God morgon Råttan! :)
    Vilka underbart fina bilder du lagt upp sedan igår, gillar båda bilderna!! Du har en jättefin kropp som jag gärna vill se mer av i helkroppstråden! Glad
    Det är inte utan att man börjar fundera på hur bilderna sett ut om FL haft en annan policy här... Flört
  • Mattias39
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 00:47:37 följande:
    Råttan..haha okej det funkar :)
    Tråden får inte dö ut, någon mer än jag måste fylla tråden med lite fylliga bilder, taack fina du- får säga detsamma  till dig med.  
    Jaså..utveckla den sista meningen...  

Bra..håll tråden levande, jag lovar att kika in för att ge en och annan kommentar :)
    Men just i denna tråden tror jag inte jag har så värst mycket att ladda upp själv, jag får nog hålla mig till helkroppstråden med mina bilder... Glad
    Sista meningen...egentligen så menar jag inget annat än att jag hade velat se dom utan tyg... Flört
  • Mattias39
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 09:10:30 följande:
    Äh, man får titta på bilderna och inte ge allt för många kommentarer..det tar bara plats här i tråden.
    Heheh jag förstår att ni män inte har något att ladda upp - Mina bröst hur skulle det se ut  
    Du, jag är faktiskt rädd för att bli avstängd/få varning som några här innan där deras bilder plockades bort.. 

Jag förstår det....bättre att hålal det på godkänd nivå...Men man kan ju få drömma ändå... Drömmer
  • Mattias39
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 09:21:38 följande:
    Vi får se jag kanske bryter mot reglerna och då slipper du drömma..

Skrattande
    Då får du hojta till isåfall så att jag inte missar den innan den ev. tas bort... Flört
  • Mattias39
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 23:27:19 följande:
    Lite risker får man ta här.. men nu hoppas jag bara på att inte bli avstängd..Oskyldig

M,,,,Råttan...du uppfyllde min önskan om att få se mer....och så rätt jag hade, dom är hysteriskt fina!!! En fantastiskt fin form och på alla sätt helt perfekta!!! Underbart!! Glad

TACK!! Solig
  • Mattias39
    telgebo skrev 2013-01-29 01:03:44 följande:

Nej fy, alla har ju större än jag här inne.

Allvarligt....de flesta av oss killar här inne tror jag gillar både stora och små. Det gör jag iaf, och jag har sett MASSOR av killar här inne som säger samma sak.
    Jag är helt säker på att dina är skitfina!!! Glad
Svar på tråden MIna bröst