• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Efraim Barkbit
    Johannapanna87 skrev 2014-11-28 20:53:22 följande:

Har 85G/H och dom hänger väl en del men vad fan gör det! Mjuka/sköna och guppar fint så jag är nöjd och stolt över mina pattar ;D

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Mandis90
    Pillare skrev 2014-11-27 22:15:21 följande:
    Taxöron, säger du? Så dåligt? Man kan inte förvänta sig ett par D-cup eller större, efter några barn och många decennier, att se icke hängiga ut. Om du har en stor problem med de kan du alltid lyfta upp paret. Men om du inte hatar dem tycker jag du skulle börja faktiskt gilla dem. De är ju en del av dig.
    Jag skrev att dom inte ser ut som taxöron för dom hänger inte så mycket och några barn har jag inte fött.
    Det är bara att digga läget för trotts allt har mina ex gillat mina bröst fast dom hänger lite
  • MangaM
    Mandis90 skrev 2014-11-26 21:52:42 följande:

Har 80 c i BH  storlek, Jag tycker inte om mina bröst för dom hänger en del trots att jag bara är 24 år.

Låter fantastiskt.
    Jag tycker du skall vara nöjd och stolt över dina tuttar!
  • Quexet

Bara för att det inte har hänt något i den här tråden på länge, kastar jag upp en repris från intima (?) 

Även fast det inte är synliga bröst! Oskyldig

• Pillare
    Quexet skrev 2014-12-22 22:37:28 följande:

Bara för att det inte har hänt något i den här tråden på länge, kastar jag upp en repris från intima (?) 

Även fast det inte är synliga bröst! 

Jag vill se dina tuttar!
  • IsaacSon95
    Anonym (Ärminabröstsnygga) skrev 2014-11-15 04:25:28 följande:

Hej :) här är mina bröst

Ganska sent inlägg detta.. men var bara tvungen att uttrycka mig över hur perfekta dem är.
  • Quexet
    Pillare skrev 2014-12-22 22:42:39 följande:
    Jag vill se dina tuttar!
    Men söta lilla du, du har ju redan sett dom! Kyss
  • Pillare
    Quexet skrev 2014-12-22 23:06:57 följande:

Men söta lilla du, du har ju redan sett dom! 

Igen. Puss puss.
  • Quexet
    Pillare skrev 2014-12-22 23:31:48 följande:
    Igen. Puss puss.
    Kyss
  • Anonym (S)

Får väl inte vara sämre då... ;)