MIna bröst
Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?
Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?
Tack det var snällt men bristningarna syns inte med kläder på....och de vågar jag inte visa! Fult är det!
Visa bara om du vill, men vi har ju redan sett alla möjliga typer av bröst så du kommer inte skrämma oss. Jag tycker du får nog lita på din man.
Okej...ganska anonym men den hemska sanningen kommer här...
[quote=74692532][quote-nick]Anonym (Nojig?) skrev 2015-01-16 08:45:43 följande:[/quote-nick][/quote]
Var väl det jag tänkte de är jättefina!
Okej...ganska anonym men den hemska sanningen kommer här...
Formen är ju jättevacker... bristningar drar ju inte ned det positiva helhetsintrycket nämnvärt
Ska bara tillägga att bilden inte är min men det är exakt så där det ser ut, sitter på samma ställe och lika mycket ränder...
Hett ämne! I alla fall för mig! Jag har alltid älskat mina bröst! De är (var) lika stora, fasta och oerhört erogena. Efter min andra graviditet så har allt förändrats. De växte mycket, jag fick bristningar och från att ha varit så erogena att jag tidigare kunde komma bara av att bli kysst på brösten så känner jag nästan ingenting :( De blir fortfarande styva och så och min sambo älskar dem fortfarande men de står inte av sig själva längre och de är randiga = asfula!!! Jag sörjer de bröst jag hade och sparar pengar till en operation och laserbehandling av bristningarna. Ser fortfarande bra ut med kläder på men i bikini vill jag bara gömma mig....
Jag har alltid haft ganska små men runda och fasta bröst, som tennisbollar ungefär. Efter att ha ammat två barn försvann de liksom in i kroppen även om de fortfarande var hyfsat fasta och fina i formen. Jag fick ett infall och bokade in en bröstförstoring och ångrar det inte en sekund. Kläderna sitter fantastiskt och fylligheten är tillbaka. Det är väldigt upplyftande, bokstavligt talat.
Jag har alltid haft ganska små men runda och fasta bröst, som tennisbollar ungefär. Efter att ha ammat två barn försvann de liksom in i kroppen även om de fortfarande var hyfsat fasta och fina i formen. Jag fick ett infall och bokade in en bröstförstoring och ångrar det inte en sekund. Kläderna sitter fantastiskt och fylligheten är tillbaka. Det är väldigt upplyftande, bokstavligt talat.