• telgebo

MIna bröst

NoteturNomen skrev 2013-01-15 22:12:13 följande:

Fan, med en sån beskrivning låter det ju som man är stenålders när man börjar närma sig 40!! :o
    ... Välbevarad... Mognad... :p

Tur att man aldrig blir äldre än typ 25... Eller nåt :D
    (Vem tror du skulle gå på det, var tonåringens kommentar här hemma :o, vore det inte för att han börjar på att ha vuxit förbi mig skulle han fått stryk. He he)

Låter fan som nåt fint årgångsvin ha ha
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    Svatte skrev 2013-01-16 14:59:13 följande:
    Min flickvän har 70 C och dom är inte stora. Dom är ungefär som på den borttagna bilden av Miranda Kerr. Jag trodde också att en C-kupa alltid var en C-kupa men har fått lära mig att siffrorna visar hur bred man är över ryggen. Eftersom tjejen min har väldigt liten midja och smal rygg har hon 70 och trots att hon har C hade jag gissat på B. Du har helt fel om vad män föredrar. Det finns en klick som uppskattar stora meloner (jag tillhör inte den gruppen) men för de flesta har inte bröststorleken nån betydelse. Ansikte, midja, höfter och rumpa spelar större roll. Även A-kupor är bröst. Kolla in Tuva Novotny i "Stoned". Tror inte "99,9 procent av männen" skulle tacka nej till hennes små A-kupor.

Så har man tex 70 cm runt om så har man alltså strl 70? Dum fråga kanske, men fast jag är tjej så är jag så fruktansvärt dålig på detta med BH strl alltså så det är pinsamt.

Jag tycker precis som en annan skrev att stora bröst inte har med fetma och peniosnärarer att göra. Så ni menar att tjejer i Slitz, porr och så är feta och gamla då bara för att dom har stora bröst naturligt eller valt att lägga in silikon?

Jag tycker det är snyggt med stora bröst så länge dom är fasta.
  • telgebo
    Tom Araya skrev 2013-01-17 20:58:04 följande:
    Typen som uppfann BH-storlekssystemet borde släpas i fötterna över en grusväg i flera mil! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag fattar nada också, kommer aldrig lära mig det

eller vad sägs om detta (ska se om jag kan länka)

För bandstorlek
    Bandstorlek är i stort sett mätt på samma sätt som man kan tänka sig.
    1. Placera ett måttband tight runt kroppen precis under brösten.

Detta resultat blir din bandstorlek.

För kupstorlek
    1. Mät helt enkelt ett bröst i taget. Mät från det punkt det börjar på utsidan av din kropp och rakt över brösten till den punkt det slutar på insidan mot bröstbenet.

2. Mät på det stället där bröstet är som fullast, vanligtvis i våg med bröstvårtan.

3. Om dina bröst är fasta och yppiga kan du mäta stående.

4. Är de däremot stora och lite hängiga bör du mäta liggande.

Om avståndet över bröstet är 17,5 cm är du en A kupa.
    Om avståndet över bröstet är 20 cm är du en B kupa.
    Om avståndet över bröstet är 22,5 cm är du en C kupa.
    Om avståndet över bröstet är 25 cm är du en D kupa.
    Osv.
    23,7 cm innebär en full C och 21,5 cm innebär en full B kupa etc.

Då kupstorleken ändras lite med bandstorleken kan ofta någon som är en 75 full C, kan ofta ha en 70 D eller tvärtom. Samma sak om du får ett udda nummer på bandstorleken kan du ofta välja mellan en kupa större och den mindre bandstorleken eller en mindre kupa om du väljer att gå upp i bandstorlek.

Varför inte provawww.victoriassecret.com i USA, jättemycket snygga kläder och BH till humana priser som fungerar perfekt på bröst med implantat.
  • telgebo

Vågar inte lägga upp mina små här så det får bli den lilla bilden till vänster och så återkommer jag när jag ökat på dom.

• telgebo
    Anonym skrev 2013-01-28 11:57:58 följande:

mina bröst ;)
    Om man ändå hade såhär fina så skulle jag vara toknöjd.
  • telgebo
    Bingo skrev 2013-01-29 00:46:38 följande:
    Men om jag ber om det... Drömmer

Nej fy, alla har ju större än jag här inne.
  • telgebo

Okej ni får en gammal bild när dom var som störst ha ha
  • telgebo

För att ni ska ha nåt att fråga om

• telgebo

Då är det lika olagligt att lägga in avatarer då som man inte taget själv. Ser många varje dag här som snott avatarer på typ nån kändis speciellt killar har det för att de tror patatetiskt att tjejer ska tro att killen ser ut så.

• telgebo
    Tom Araya skrev 2013-02-03 13:32:33 följande:
    Att sno/låna bilder är alltid tveksamt men något man kan komma undan med om det är uppenbart att personen inte försöker utge sig vara den som är på bilden.

Har du Kalle Anka i din avatar så är det uppenbart att du lånat den bilden och inte försöker utge dig vara den på bilden.

Ja det fattar ju alla men många tex du har ju en snodd bild av en hårdrocksmedlem vid namn Tom Araya och inte en bild på dig själv eller som du tatt med egen kamera.

Jag har också en snodd bild som avatar, men det hade jag aldrig förr då la jag alltid upp bild på gravidmagen eller på mitt barn, men tycker inte bilder på barn har att göra på sexsnack sidor.
Svar på tråden MIna bröst