• telgebo

MIna bröst

Okej jag erkänner att det inte var mina bröst utan en tagen bild. Jag har svårt att lägga ut bilder på mig själv till allmän beskådan på ett forum som man inte har en jävla aning om det läggs upp i nåt datalager nånstans som nån kan hitta och sen ha som runkobejekt. Dessutom har jag sådana komplex för just brösten, men jag ska fixa dom och när det är gjort så kanske jag lägger upp en klädd bild.

Att jag tog upp snacket med avatarer har att göra med att nån ovan snackade om att det är olagligt, men då är det lika olagligt att sno bilder och ha som avatarer vid sitt nick på ett forum. Okej att jag fattar att jag snackar inte med en kille som ser ut som Brad Pitt eller liknande, men ibland vet jag inte ens vad personen heter som han/hon har avatar på men fattar att personen ser inte ut så.

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    Tom Araya skrev 2013-02-03 14:03:25 följande:
    Eftersom Tom Araya är känd (och det står även i min presentation att jag lånat bild och namn) så är det uppenbart att bilden är lånad, likaså om man har en bild av Brad Pitt eller Hillary Clinton i sin avatar.

Men om jag bara har en bild av Brad Pitts snorre så är det inte längre uppenbart att bilden är lånad utan folk kommer att ta det för att vara min snorre.

Försökte svara i din inbox på detta men det gick inte så lägger du till mig så kan jag ta de där.
  • telgebo

Förstår att jag är portad härifrån så jag kommer nog inte bli trodd om jag lägger upp en bröstbild här i framtiden.

• telgebo

Får bli bild när titsen är fixade

• telgebo

Önskar men nej fan för feta och fula

• telgebo

Hunter: såna bröst som står ut när man ligger ner och inte förändras av vikt nedgång låter inte troligt att man har naturligt utan det låter som antingen silikon eller påhitt.

• telgebo

Jag fattar nada har små bröst enligt mig och så var jag in på Lindex för att köpa en bombshells, fanns inte i min storlek visade det sig, trodde jag hade 80 B då jag har 80 under och 91 cm över men enligt en kunnig på POF så har jag 70 E hur fan kan jag ha det. Blev ingen BH för mig då ingen passade utan att brösten vällde ut.

• telgebo

Jag har den storleken enligt expertis på POF som kan det har med mått. Jag kan lägga ut bildbevis om du nu ska misstro mig

• telgebo

Jaha då har jag vart och mätt bysten och ja jag har 75 E i BH storlek, fanns inte på Lindex men kunde gå ner i en storlek så kolla själv vad jag köpte

• telgebo

Här är mina bröst och ja bara mina. Inte opade utan naturliga men dom ska göras större.
Svar på tråden MIna bröst