ungefär vad kostar det att byta rör o stammar i hela huset från -65??
ja! ska man bara bo i hus om man är kunnig snickare o rörmockare?? jag tycker visst att jag får bra svar här.
ja! ska man bara bo i hus om man är kunnig snickare o rörmockare?? jag tycker visst att jag får bra svar här.
byter man bara dom i köket då? o vad kostar det ungefär?
ok! tack för svar! om man bara byter vatten o avloppsrör blir det billigare än 100 000 då?
ett mycket välskött hus med lite äldre standard var det som stog i husbeskrivningen vi fick av mäklaren när vi köpte huset för 1 månad sedan.
Då visste vi inte att rör o stammar skulle bytas var 30 år typ.
nu har vi tagit reda på den infon o det känns inte bra om det kostar flera hundra tusen. då tror jag vi säljer faktiskt. vill inte riskera att bo utan att byta rören o kanske åka på värsta vattenläckan som blir till översvämmning o förstör precis hela huset. vem vill köpa av osss det då lixom??
? vet ej? hur tar jag reda på det?
ursäkta att jag låter så dum, men min svärfar som varit den kunnige har hastigt gått bort o nu finns ingen...
hus infofasad trä
stomme trä
grundläggning betongplatta
bjälklag trä
om jag inte kollar på internet har vi ingen att fråga. min svärfar som var den kunnige hjälpredan i allt har hastigt gått bort fjärrvärme bytt för 8 år sedan
HaR nu hört mig för hos dem som vet o fått svaret att det ej är nödvändigt innan det är fel på något. o isånna falla bara byta ut den delen. samt att försäkring täcker endel av kostnaden.