• emba

Okej att klippa henne på natten?

Hej på er! 
    Idag när min dotter kom hem med en kompis ( som ska sova över inatt! ) så såg jag att kompisens hår var väldigt slitet och såg gräsligt ut! Så jag frågar ju så klart om jag skulle klippa till det lite. Men hon svara artigt; Nej tack.
    De hade ganska brott iväg, så jag tror hon sa nej bara för de var lite stressade.
    Tänkte såhär.. att om jag klipper henne inatt så märker hon ju inte det om hon sover. Och hennes mamma kommer ju säkert bli glad! (är ju dock inte utbildad, men kan ju inte vara så svårt!?)

Tycker ni det är okej att jag klipper kompisen när hon sover?
    Kram! 
  • Svar på tråden Okej att klippa henne på natten?
  • purple box
    emba skrev 2012-11-10 22:51:35 följande:
    Om du skulle tycka mitt barns hår ser för jävligt ut så skulle du ju såklart få komma och fixa det! Men du vet ju inte vart jag bor? Skäms
    Hahaha. Söt du är. Förresten. Hur tänkte du att det skulle bli rakt när hon sover? Eller kör du kortklippt?
  • emba
    Grappa skrev 2012-11-10 22:50:02 följande:
    Jag tycker du ska se över hennes utväxt också, tonåringar som bleker håret ser ofta så smutsiga ut för att de inte håller efter utväxten.
    Men det här är verkligen gräsligt! Hon har inte blekt håret utan det är bara naturligt fult! 
  • purple box
    emba skrev 2012-11-10 22:53:19 följande:
    Men det här är verkligen gräsligt! Hon har inte blekt håret utan det är bara naturligt fult! 
    Färga det då när du ändå är i farten.
  • Miss Blue

Hm, rätta mig om jag har fel. Men man sover ju alltid på någon sida av huvudet.. Ska du stå där och vänta tills hon vänder sig då? 

Nahh, kolla efter om du har lite hotdogs i kyl/frys och fixa en brasa i skogen...... Förvånad

• Minion

Har du nån form av autism, är enbart korkad eller har svans? Tungan ute

Sjalbärande vandrande snutt? Yes box!
  • FruSen
    Minion skrev 2012-11-11 00:00:13 följande:
    Har du nån form av autism, är enbart korkad eller har svans? Tungan ute

• Mozzy

Om du rört mitt hår när jag legat och sovit skulle jag polisanmäla dig. Skulle kännas som ett övergrepp.
    Du kan ju vänta dig att din dotter aldrig någonsin mer kommer att ha en kompis med sig hem igen. Pinsamhetsfaktorn är hög och definitvt något som det kommer att skvallras om. 

• Tirem

Jag surfar via appen så jag ser inte vilken kategori tråden ligger i men snälla, säg att det är sandlådan!!!

Om du nu är seriös är du ju för fan inte klok! Går du på starka mediciner eller har du en annan bra anledning till dina knäppa idéer?

Svar på tråden Okej att klippa henne på natten?