• emba

Okej att klippa henne på natten?

Hej på er! 
    Idag när min dotter kom hem med en kompis ( som ska sova över inatt! ) så såg jag att kompisens hår var väldigt slitet och såg gräsligt ut! Så jag frågar ju så klart om jag skulle klippa till det lite. Men hon svara artigt; Nej tack.
    De hade ganska brott iväg, så jag tror hon sa nej bara för de var lite stressade.
    Tänkte såhär.. att om jag klipper henne inatt så märker hon ju inte det om hon sover. Och hennes mamma kommer ju säkert bli glad! (är ju dock inte utbildad, men kan ju inte vara så svårt!?)

Tycker ni det är okej att jag klipper kompisen när hon sover?
    Kram! 
  • Svar på tråden Okej att klippa henne på natten?
  • Petite Chérie
    Mozzy skrev 2012-11-11 00:33:25 följande:
    Om du rört mitt hår när jag legat och sovit skulle jag polisanmäla dig. Skulle kännas som ett övergrepp.
    Du kan ju vänta dig att din dotter aldrig någonsin mer kommer att ha en kompis med sig hem igen. Pinsamhetsfaktorn är hög och definitvt något som det kommer att skvallras om. 
    Det känns inte bara som ett, det är ett. Det är ett allvarligt brott, grov misshandel. Och polisen kommer utreda det som det också om det blir anmält. Jag vet detta för att det hände mig.
  • Ellan92

förvänta dig en redig hurring, det hade den som ens petade på mitt hår när jag sov fått.

• Grappa
    AngieT skrev 2012-11-11 04:34:17 följande:
    Det känns inte bara som ett, det är ett. Det är ett allvarligt brott, grov misshandel. Och polisen kommer utreda det som det också om det blir anmält. Jag vet detta för att det hände mig.
    Men om polisen utreder det så blir hon ju av med tovorna iallafall.
  • emba

Men jag gör ju henne en tjänst? Tråden ligger i tonåringar! :)

• Mercurialis
    emba skrev 2012-11-11 09:39:12 följande:
    Men jag gör ju henne en tjänst? Tråden ligger i tonåringar! :)
    Klippte du henne?
    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • emba

Hon gick hem direkt ska ta en samtal med hennes mamma hon ringde nyss! Tror hon blir glad :D

Svar på tråden Okej att klippa henne på natten?