Får han gör så?
Japp det får han.
Japp det får han.
Hur kan han få de? Likväl som han harcrättigheter har jag oxå de
Nja, skulle jag vilja säga.
Om barnet inte mår bra av att kapa kontakten med sin ena förälder ena veckan så ska barnet få ha kontakt med ts. Jag hade tagit upp detta med familjerätten faktiskt och hört vad de säger. Rent spontant så verkar det inte som pappan har barnets bästa i åtanke när han gör så här.
Vet varken ut eller in! Han gör så här för att straffa mig och få mig att må dåligt! Men de han inte tänker på är att de skadar inte bara mig utan även vår dotter i slutändan
för mig är de illa och en sorg
den biten med att ringa är inte de de handlar om och inte heller min saknad till henne.
det handlar om att han vägrar informera mig om saker som sker i hennes liv tiden hon är hos honom....enbart för att han inte vill ha någon kontakt med mig...
de han inte förstår är att han är så illa tvungen att ha någon kontakt med mig eftersom jag är hans dotters mamma
tycker de låter helt orimligt.
de är ju mitt barn de handlar om....sen om de sker hos honom eller mig spelar inge roll.....de är ju för barnets skull
Nä jag
Är ledsen att behöva göra er besvikna men i detta fallet handlar de inte om min saknad till mitt barn och att jag lägger över de på min dotter! De handlar om att hennes far resonerar fel!
Nu tycker jag de är lite drastiskt! Tack för alla synpunkter! Det kommer aldrig ske att pappan får enskild vårdnad! Och det är fortfarande inte prat om vem som har rätt eller kan vad och hur mkt!
Det som är bäst för dottern är att ha båda sina föräldrar lika mkt hos sig, alltså varannan vecka!
Tack " Mamma M"
Ringer aldrig när hon är hos honom! Däremot säger jag varje gång hon åker dit till pappan att vill hon ringa så får hon de! Vår dotter blir bara ledsen och de vill jag inte! Det är MIG han inte vill ha kontakt med! Ingen kontakt alls! Och de är de jag vill veta, kan han göra så? Vi har barn tam och tyvärr måste han dras med mig på ett eller annat sätt!
Jag vill kunna ha en öppen dialog med min dotters far om vår dotter! Inte med honom eller om honom! För vår dotter! Vad är de ni inte förstår! Att jag svävar? De är lätt att tolka vad någon annan skriver på sitt sätt! Och ni har missläst mitt flera ggr om!
Än en gång! NEJ! Inte om allt! Och igen, han berättar INGET och är INTE medgörlig på något vis! Kan jag vara mer tydlig?
Då svarar jag er på samma sätt igen! Jag har försökt, förklarat mm! Vill inte gå till familjerådgivningen i första hand men eftersom han inte vill prata med mig när jag kommer med förslag om hur vi kan gå tillväga i denna situationen så får någon annan snart förklara för honom att han måste på något sätt ha kontakt med sin dotters mor, och NEJ Jag begär inget av honom mer än att han ska berätta om de händer något utöver de vanliga! Men han tolkar mig på sitt eget sätt och utifrån att de är honom jag vill ha kontakt med! Ni har aldrig träffat den är personen och jag köper då att de är svårt att även förstå min frustration! Allt han säger och gör ska vara till hans fördel även när vårt barnmorskor iblandat, en manipulativ person!
Vill inte ha fler synpunkter nu!
Så som annars så får jag stå tillbaka och låta honom få sin vilja igenom! Tack och jag hoppas att ni respekterar att jag undanbeder fler svar!