I v.18, sambon vill absolut inte ha barnet.
jaja, att vara medmänsklig och vilja rädda de ofödda barnen kallas för högexrem.... vilket samhället lever vi i man blir ju mörkrädd.
jaja, att vara medmänsklig och vilja rädda de ofödda barnen kallas för högexrem.... vilket samhället lever vi i man blir ju mörkrädd.
Tvivlar på att din ansökan går igenom ska vara mycket innan man får ta bort barnet..Typ medicinska skäl osv..
Har du ansökt om abort än då? Och tror du själv att du har de skäl som behövs för att avbryta graviditeten nu?
skrämmande om hur ni tänker Ang detta lilla liv.det är ett LIV.
jo det är ett LIV som ni skiter fullständigt i!!
Han har panik nu... Men det kommer att ordna sig!
Ni behöver prata med någon bra kurator.
Har själv varit i exakt samma situation. Min kille hatade mig, försökte tvinga migtill abort och sedan ville han att jag skulle adoptera bort barnet.
Vi separerade i åttonde månaden och han träffade bara sin dotter sporadiskt de tre första åren.
Nu är vår dotter 14 år och sin pappas allt och ögonsten. De har en bra relation.
Jag har en ny man som jag fått en son med.
Det kommer att gå bra för dig också TS
Styrkekramar
Nu är ju saken att barnet här inte var oönskat av mamman, bara av sin pappa
Jag kan tycka att det har blivit väldigt bekvämt för fäder att hänvisa till abort til och med när de inte skyddat sig eller tidigare önskat barn. Är glad att jag blev till innan vi fick laglig abort så att mina föräldrar gjorde det bästa av saken i stället för att tjafsa om abort.
Detta sagt tycker jag inte en tråd i känsliga rummet är rätt ställe för att diskutera etiska frågor runt aborter i allmänhet, var gränsen till liv går etc.
Vill man inte ha barn då skyddar man sig inte kommer lipandes när man är så långt gången för killen inte vill röra vid en för att man är gravid något ni båda har ställt till med jävla barnrumpor börja ta lite jävla ansvar för det ni har ställt till med. Om du gör abort se då till att bli vuxen barn ska inte ha barn i mina ögon är du och din kille ett par barnrumpor som inte är vuxna
Tänk så lätt det är att ha åsikter om hur andra ska göra, när man inte själv behöver leva med konsekvenserna.
Lite ödmjukhet inför att man kanske inte sitter inne med alla svaren för alla människor skulle inte skada här.

Hoppas allt löser sig för dig ts!