Inlägg från: MeraMia |Visa alla inlägg
  • MeraMia

Project Runway Sverige

Jag har tänkt på det också, att jag väldigt ofta inte håller med juryn.

På amerikanska Project Runway brukar jag gissa rätt på vilka som blir topp 3 och vilka som hamnar i botten. Och oftast tycker jag ungefär som juryn. Men i det svenska programmet har jag ingen aning!

Fattar inte hur dom kan behålla Björn vecka efter vecka. Han kan inte sy och han har ingen kunskap om olika tyger och vad som passar till byxor, ytterplagg osv.

Och den där svenska Tim Gunn! (Vet inte vad han heter) AAAAARGHHH vilken jobbig människa att se på!
    Han känns ju inte direkt som rätt man för det jobbet heller. 
    Nästa gång programmet sänds, håll koll på hans händer när han pratar. Vi kör en parodi på honom här hemma i tv-soffan så fort han är i bild.      

Nej usch det är tyvärr stor skillnad på kvalitét om man jämför originalet och det svenska programmet. Nån som tror på en andra säsong? Inte jag iallafall!  

• MeraMia
    LängtansBlåaBlomma skrev 2012-11-19 23:32:23 följande:
    Heej
    Vad är fel på Rohdi? Han verkar ju empatisk.

Snäll, trevlig och empatisk ja. Men dock störande att titta och lyssna på!
    Och så verkar han inte ha sån koll. 
  • MeraMia
    Cornellia skrev 2012-11-20 00:30:42 följande:
    Va? Jag tycker han verkar väldigt avståndstagande och dryg. Varken snäll, empatisk eller trevlig är ord jag skulle förknippa med honom.

Haha du kanske har rätt. Jag har svårt att fokusera på nåt annat än hans handgester.
Svar på tråden Project Runway Sverige