• clubzebra

RIMSTUGA

Här kan vi hjälpa varandra med julrim, dåliga, bra, roliga, tråkiga, långa, korta, ni fattar?!

Välkommen att skriva vad just du vill ha ett rim till!

• Svar på tråden RIMSTUGA
  • Lovee

Jag skulle bli jätteglad om någon vill hjälpa mig.

Min sambo ska få en hotellövernattning av mig med spa, gym, middag, frukost och allt! Vi har haft det kämpigt en tid och han har jobbat väldigt mycket på sistone så den helgen ska vi bara ägna tid till varandra. Rimmet får gärna innehålla mycket kärlek... :)

• pingus

Jag skulle vilja ha hjäp med ett rim till en som önskade sig en äldre fotölj från secondhand...men som istället får badrumshandukar och en tvålpump :))

• stor grön drake

Delphin 80: Vi bjuder på en kväll med stim och brus, farsan kippar in med lite sus och dus. /
    / proudmom2be: Kallt ute, kallt inne. Varmt om fötter, varmt i sinne. /
    / Lovee: Med kärlek till den som givit mig allt, här bjuds både på sött och salt. Träna eller slappa precis som du vill, denna helg för oss är till. En ensam stund för bara oss två, när jag äntligen hem från jobbet dig få. /
    / pingus: Inte en stol men mjuk endå, ibland behövs både en och två. Bättre att med handen pumpa, än att sitta på sin rumpa.

• Jennie med ie

Jo jag har köpt en svart väst och en tisha med mönster på att ha under till min man, typ lite halvtufft sådär till ett par snygga jeans. Och så har jag nog lyckats få tag i för stor storlek... så jag tänkte mig att nåt med att storleken visst har betydelse ska vara med i rimmet. Men det ska inte vara uppenbart vad det är i paketet... Kan ni hjälpa??

• Flisan79

Elvisp:

Att göra detta manuellt
    Fick man förr göra snällt
    Tack för dagens teknologi
    Gör grädden klar som ren magi

• Flisan79

"Storleken har ingen betydelse",
    brukar det heta.
    Men det är en skröna,
    ska du veta.
    För det som gömmer sig
    i detta paket,
    kan se ut att passa
    någon betydligt mer fet

• Jennie med ie
    Flisan79 skrev 2012-12-23 20:37:46 följande:
    "Storleken har ingen betydelse",
    brukar det heta.
    Men det är en skröna,
    ska du veta.
    För det som gömmer sig
    i detta paket,
    kan se ut att passa
    någon betydligt mer fet
    Thanx Snor det inte rakt av men har nåt att utgå från :)

• Jennie med ie

Kanske:

Det brukar heta att storleken betydelse saknar

men det är ju inte bra om det för mycket slaknar.

Just nu betvivlar jag mycket

om du är stor nog för detta stycket.

Men var bara lugn, det finns bytesrätt

om detta nu skulle gå aldeles snett.

• pingus

En matlåta som man ställer i frysen :) som en kylklamp fast en burk ...med kylvätska i väggarna :)

• stor grön drake
    pingus skrev 2012-12-23 21:01:23 följande:
    En matlåta som man ställer i frysen :) som en kylklamp fast en burk ...med kylvätska i väggarna :)

Denna är kylig i många timmar, medans du over jobbar eller simmar. Lägg hälften i frysen över en natt, nästa dag jag förvaltar din smaskiga skatt. Och hälften kan värmas i microvågsugn, så du inför lunchen kan vara lugn.
Svar på tråden RIMSTUGA