Flickvän vill köra med strap-on men jag vill inte
Helt oavsett om man är kille, tjejj, hetro, homo eller bi, så är och ska väl alltid ett nej vara ett NEJ!
Säg ifrån TS, även om du är rädd. Men kan hon inte respektera ett nej, så respekterar hon inte dig och vill inte ditt bästa. Det är inte kärlek som du säkert förstår. Sen bör iof du göra vad du kan, för att göra henne lycklig, någon form av kompromiss, eller sex på helt annat sätt som båda gillar. Helt oavsett så måste man kunna prata med varandra i ett förhållande, lyssna på varandra. Säga vad man tycker och känner, utan rädsla för att sin partner ska lämna bara för det.
Som din flickvän behandlar dig/som du låter dig behandlas är inte okej. Hade din flickvän varit man, törs jag knappt tänka på vad han hade varit kallad i detta forum.
Berätta för din flickvän hur mycket du älskar henne, men berätta hur du vill/inte vill ha det inom sex. Vill hon då lämna dig, hoppas jag du snart kan inse att hon inte är/var bra för dig.
Förhoppningsvis förstår hon och lyssnar på dig, och ni kan fortsätta tillsammans i ett sundare förhållande.
Kram på dig