Flickvän vill köra med strap-on men jag vill inte
Tom Araya skrev 2012-11-21 05:11:16 följande:
Jag förstår mig inte på någon av er och då är just er sexuella läggning för mig som är hetero-kille det som är minst problem att förstå...Din flickvän:
Varför får du inte röra henne mellan benen? "Butch-grej" säger du men det låter ju skitlöjligt och inget jag köper som ursäkt. Hon har ju trots allt ett kvinnligt kön med tillhörande njutningspunkter och det borde hon väl som kvinna och lesbisk acceptera, respektera och njuta av.
Vill hon knulla som en kille och knulla hetero-/bi-tjejer så får hon väl operera sig till man och sätta på hetero-/bi-tjejer istället.
Hur får hon sin sexuella tillfredsställelse? Får hon orgasm av det?
Varför respekterar hon inte när du ifrågasätter eller har önskemål om hur ni har sex?
Du/TS/'Anonym' (tjejen):
Har du tänkt på hur motsägelsefullt det låter när du beskriver en känsla av våldtäkt och sex med en man och att du är "sjukt" oattraherad av män fast du är tillsammans med och har sex med en "butch/tomboy"?
Rent logiskt borde en kvinna med din läggning och dina tankar om män och manlig sexualitet dras till oerhört kvinnliga flator istället.
Som kvinna (oavsett läggning men kanske än mer med din läggning) borde du ha respekt för hur du är skapt och tillåta dig själv njutning därefter. Din vagina är skapad för att ta emot och beredas njutning av en manslem.
Alla typer av konstgjorda penisar är ju till för att kvinnor ska kunna njuta av den typen av vaginal stimulans utan en mans närvaro eller inblandning, vilket enligt all logik vore toppen för lesbiska tjejer som gillar den typen av stimulans.
Summa sumarum för er båda:
Ni har båda issues som strider mot all logik och sunt förnuft. Rena tankefel och psykiska spärrar alltså och dessa borde ni jobba på.
Accepterar ni inte det, anstränger er eller visar tillräckligt vilja för att ändra er så bör ni nog ta en allvarlig funderare över ert förhållande.
Bara för att en kvinna är en tomboy är hon ingen man, och det finns inget BORDE, speciellt inte då "kvinnlighet" som smink, högklackat och handväskor är tillagda attribut och ej biologiska.
Det är du som ska respektera att alla inte njuter av en "manslem".
Jag tex kommer bara av att bli smekt eller slickad, började att gilla att ha nåt inne i mig med min flickvän men inte varje gång vi hade sex och mest som "förspel"...
) och hur det ligger till med biologin.