Inlägg från: Anonym (f off) |Visa alla inlägg
  • Anonym (f off)

Flickvän vill köra med strap-on men jag vill inte

Tom Araya skrev 2012-11-21 05:11:16 följande:
    Jag förstår mig inte på någon av er och då är just er sexuella läggning för mig som är hetero-kille det som är minst problem att förstå...

Din flickvän:
    Varför får du inte röra henne mellan benen? "Butch-grej" säger du men det låter ju skitlöjligt och inget jag köper som ursäkt. Hon har ju trots allt ett kvinnligt kön med tillhörande njutningspunkter och det borde hon väl som kvinna och lesbisk acceptera, respektera och njuta av.

Vill hon knulla som en kille och knulla hetero-/bi-tjejer så får hon väl operera sig till man och sätta på hetero-/bi-tjejer istället.

Hur får hon sin sexuella tillfredsställelse? Får hon orgasm av det?

Varför respekterar hon inte när du ifrågasätter eller har önskemål om hur ni har sex?

Du/TS/'Anonym' (tjejen):
    Har du tänkt på hur motsägelsefullt det låter när du beskriver en känsla av våldtäkt och sex med en man och att du är "sjukt" oattraherad av män fast du är tillsammans med och har sex med en "butch/tomboy"?
    Rent logiskt borde en kvinna med din läggning och dina tankar om män och manlig sexualitet dras till oerhört kvinnliga flator istället.

Som kvinna (oavsett läggning men kanske än mer med din läggning) borde du ha respekt för hur du är skapt och tillåta dig själv njutning därefter. Din vagina är skapad för att ta emot och beredas njutning av en manslem.
    Alla typer av konstgjorda penisar är ju till för att kvinnor ska kunna njuta av den typen av vaginal stimulans utan en mans närvaro eller inblandning, vilket enligt all logik vore toppen för lesbiska tjejer som gillar den typen av stimulans.

Summa sumarum för er båda:
    Ni har båda issues som strider mot all logik och sunt förnuft. Rena tankefel och psykiska spärrar alltså och dessa borde ni jobba på.
    Accepterar ni inte det, anstränger er eller visar tillräckligt vilja för att ändra er så bör ni nog ta en allvarlig funderare över ert förhållande.
    Du är ju efterbliven Tom.
    Bara för att en kvinna är en tomboy är hon ingen man, och det finns inget BORDE, speciellt inte då "kvinnlighet" som smink, högklackat och handväskor är tillagda attribut och ej biologiska.
    Det är du som ska respektera att alla inte njuter av en "manslem".
    Jag tex kommer bara av att bli smekt eller slickad, började att gilla att ha nåt inne i mig med min flickvän men inte varje gång vi hade sex och mest som "förspel"...
  • Anonym (f off)
    Anonym (Tjejen) skrev 2012-11-21 09:50:32 följande:
    Jag har inget emot pruttarna, det gör hon inte i sängrummet eller när det är allmänt olämpligt.
    Förrutom efter maten men då påpekar hon att det är hennes hem.

Men skoladan, hur tycker du jag ska gå fram till henne med det? Jag har det svårt att argumentera för min sak och så.. Jag har försökt att säga att jag inte vill förr men hon bara säger saker som.. "men du gillar ju det", "älskar du inte mig eller?" etc
    hahaha, du behöver inte argumentera för DIN KROPP. Bara för att hon är en självbelåten liten butch så äger hon inte dig om du inte går med på att låtsas att det är så. Säg nej för fan och att du inte vill och säg att hon är psycho som frågar om du inte älskar henne bara för att du berättar hur du vill ha sex...
  • Anonym (f off)

Hahaha till "mansgris" jag försökte citera det inlägg men det gick inte, jag håller iaf med. TS dumpa kvinnogrisen! Varför måste det ingå i "butch" att köra över och vara respektlös??
    Likadant för män, vem fan har bestämt att det bara finns 2 sorters, en manlig som dessutom är otrogen och svinig eller en snäll sort men som samtidigt inte får ha testosteron???

• Anonym (f off)
    Tom Araya skrev 2012-11-22 18:27:57 följande:
    Då har du inte förstått vad jag menar och är ute efter.

Man kan, oavsett kön eller läggning föredra attribut som ses som typiska för det ena eller andra könet.
    Så vitt jag förstår är en tomboy/butch en lesbisk tjej som känner sig mer bekväm med delvis manliga attribut.
    Jag kan inte anta annat än att detta är en del av det TS ser i sin tjej och tänder på.

Rent fysiskt är en kvinnas anatomi skapad för att ta emot och njuta av en manslem men självklart innebär inte det att alla kvinnor gör det, det fattar jag också.

Men TS beskriver ju att hon njuter fysiskt men upplever det samtidigt som obehagligt och det sistnämnda uppfattar jag som en psykisk känsla.

Det jag undrar är hur det psykiska obehaget av en konstgjord manlig kroppsdel och ett manligt sätt att idka sex går ihop med dragningen till en med manliga attribut och jag undrar också om det inte bara är spärrar i huvudet då TS trots allt njuter fysiskt av det, t.o.m. så hon får orgasm.
    Jo och du är efterbliven. Nej en kvinnas anatonomi är skapt för att njuta av att bli smekt, vet du var klitoris sitter någonstans? Din anatomi är skapt för att njuta av att bli knullad i röven (män har ju sin g-punkt i röven) så betyder det att du respekterar din plikt att underkasta dig biologin?

Jag vet inte hur ts flickvän ser ut men min flickvän är så otroligt kvinnlig samtidigt som hon är stark som en oxe, är bra på teknik och att meka med bilar. Bara för att vissa attribut av TRADITION anses manliga så betyder inte det att de BILOGISKT är manliga. Det är bara ett påhitt att smink och långt hår är kvinnligt och kort hår och muskler är manligt, kvinnor kan också bli urstarka.

(Med det sagt så föredrar jag själv tjejer med långt hår och ganska mjuka kroppar men det har ju inte med ämnet att göra)
  • Anonym (f off)
    Tom Araya skrev 2012-11-23 02:38:58 följande:
    Nu är du mer än lovligt korkad!
    Har det helt gått dig förbi att samtliga levande varelsers lust till sex huvudsakligen har fortplantning som syfte och det blir inga barn av varken rövknull eller klitorissmek.

Om min g-punkt sitter i röven så sitter min klitta i ollonet, räkna ut själv då hur respektive stimulans känns (om din hjärna räcker till Obestämd) och hur det ligger till med biologin.

Om du var lite mer påläst på kvinnlig anatomi så skulle du veta att den lilla knappen på framsidan som är bäst åtkomlig från utsidan, bara är "toppen på isberget" av hela klitoris.

Jag har aldrig nämnt ett ord om fysisk styrka eller att vara tekniskt lagd vad det gäller kvinnor vs män, det där tog du ur luften och är heller ingen nyhet för mig. Jag talar om medvetet valda attribut såsom stil och kläder och till viss del hur man beter sig.
    För det första Tom, vad gör du som är hetero i detta forum och försöker ge råd till lesbiska tjejer? Som att du vet något av värde överhuvudtaget? Jag kan garantera att alla skiter fullständigt i ditt svammel och du borde hålla dig till de trådar som är relevanta. Jag har tex inte barn så jag sitter inte och ger råd till gravida i gravidforumet.

Du kan ju googla var mannens G-punkt sitter innan du häver ur dig att det är jag som är korkad.

Att ALLA varelser på hela jorden endast har sex för att kunna få barn är så obildat så det är knappt värt att svara på. Du kan ju låtsas att inte miljoner tjejer älskar att ha sex med tjejer tex och inte tänder på killar.
    Jag tex föredrar att bli slickad jämfört med att min flickvän har en dildo, jag kommer inte av att ha något i mig.
    Så är det bara och det är fakta som du får acceptera. Patetiskt med en kille som känner ett behov av att tala om för lesbiska tjejer han aldrig träffat vad de tänder på och borde tända på.
    Du vet inte ens var din egen g-punkt sitter ffs...
  • Anonym (f off)
    Tom Araya skrev 2012-11-23 16:21:22 följande:
    bajs

Du är en straight kille som hänger i homo/trans/bi-forumet och försöker låtsas som du att vet bättre än lesbiska tjejer vad de själva tycker om. Allt du skriver är bara förvirrat svammel.

TS: Hur har det gått? :)

• Anonym (f off)
    Anonym (Tjejen) skrev 2012-11-26 01:28:34 följande:
    Kan du bara försvinna? jag är väldigt trött på det trams du häver ur dig i denna tråd och sedan hoppar på de andra som kallar dig på det.
    Snälla gör oss en alla en tjänst Tom och lämna denna tråd, den är inget för dig. Jag rekommenderar "Sex & Sånt" istället. 

Jag älskar dina inlägg, förlåt att jag inte har kunnat svara på några, det blev lite hettat med min flickvän när jag tog upp det hela med henne.
    Jag tog till hjärtat det jag har läst här och sa till henne lugnt och sansat att jag älskar henne väldigt mycket och vill bara vara med henne men det fungerar inte för mig hur sexet går nu.
    Som förr svarade hon med saker i stil som "men om du älskar mig vill du ha mig så nära" och "jag gör ju allt för dig, kan du inte göra detta för mig?", jag försökte kompromissa men desto längre konversationen gick desto argare och mer besviken blev hon.
    Till sist sa hon bara "okej då, vi gör som du vill då" och bara gick.
    Det känns lite awkward nu, vi har inte pratat i 3 dagar och jag vet inte vad nästa steg är :(

Hej Tjejen Solig
    O jag förstår dig så, jag vet hur det känns att vara i ett förhållande med någon som skuldbelägger och manipulerar. Det är ett fult sätt och det är egoistiskt. Istället för att vara vuxen och argumentera så blockerar hon kommunikationen genom att spela offer och ge dig dåligt samvete.
    Du har inte gjort något fel, det är hon som beter sig omoget och respektlöst tycker jag om som anklagar dig och sen "försvinner".
    Jag tycker det var väldigt oschysst att säga "kan du inte göra detta för mig". Att ha SEX är ju inget du ska göra för hennes skull det har man ju tillsammans och det borde vara i hennes intresse att DU njuter så mycket som möjligt och att det känns bra för dig.
    Inte att du ska gå med på saker som du tycker är obehagliga för hennes skull.
    Jag tycker du ska försöka komma över henne. Dock har jag varit EXAKT i den situationen att jag känt att utan min tjej hade jag INGENTING och jag trodde inte ens jag skulle orka överleva om jag lämnade.
    Önskar att jag kunde bjuda in dig på en kopp te så vi kunde prata IRL, jag förstår att det är väldigt svårt för dig.
    KRAM
Svar på tråden Flickvän vill köra med strap-on men jag vill inte