Nu är det krig
Mellan mig och mitt barns familjehem....faan vad dom ljuger och hittar på!
Ville bara ventilera...
Mellan mig och mitt barns familjehem....faan vad dom ljuger och hittar på!
Ville bara ventilera...
Vad ljuger de om då? Lite snålt ventilerat, kan jag tycka - i alla fall om du vill prata om saken.
Alldeles oavsett så förefaller mig krig vara en dålig idé. Det är nog bättre att sträva efter ett fungerande samarbete, alternativt använda rätt vägar att gå om du önskar bestrida deras verksamhet.
Vad vill du med tråden? Vad ska vi diskutera? Vad ljuger familjehemmet om? Bor ni föräldrar tillsammans?
Tex en tjuv ska inte slippa undan...inte heller en familjehemsmamma som har mitt barn. Hon ska inte slippa undan...hoppas att soc genomskådar henne. Att hon ljuger.
Jo jag förstår...kan för tillfället inte röja mer....idag väntar jag på telefonsamtal av källan,personen ska då berätta till mig vad hen har sagt till soc. Familjehemsmamman ska inte komma undan denna gången.
Är så arg!
Jag skulle nog försöka låta bli att vara arg i ditt läge, och jobba med mig själv istället för att försöka föra krig mot någon annan. Jättebra om uppgifter kommer fram kring att familjehemsmamman ljuger, men det gör de utan att du för krig. Det bästa du kan göra är att jobba med dig själv och se till att du kan erbjuda barnet ett tryggt hem när det ska slussas ut från familjehemmet.