Inlägg från: Anonym (Lyckats!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lyckats!)

SNÄLLA: hjälp mig att gå ner i vikt snabbt!! Alla tips mottages!ges

Hej!
    Följer du dessa råd kommer du garanterat att lyckas:
    - En kopp svart kaffe och ett stort glas vatten när du vaknar, sen en power walk på 30 min.
    - Frukost, bestående av 2 dl naturell lättyoghurt, osötad musli, en grov smörgås m kalkon el makrill. Ej smör.
    - Mellanmål, frukt, lättyoghurt el keso
    - Lunch, kolhydrater (pasta, potatis) INTE mer än din knutna näve, protein (fisk, kött) en fjärdedel av tallriken. Halva tallriken, grönsaker. Inget bröd till lunch el middag
    - Mellanmål grönsak, keso, lite nötter...
    -Middag, som lunch...
    -Kväll, grönt te, naturell lättyoghurt m frysta bär.

Ät mkt, ägg, fisk, skaldjur, grönsaker
    Ät aldrig, vitt bröd, fullkornspasta, sockrade produkter, glass, kakor, chips
    Drick alltid vatten efter maten, drick gärna en kopp te el kaffe innan maten.
    Använd mkt kanel, chili, ingefära, vitlök

Välj en dag i veckan som du får unna dig lite mer mat, onyttigheter.

Promenera så mkt du kan, kör lite magövningar, armhävningar varje dag innan middag!

Lycka till nu!

• Anonym (Lyckats!)

Angående pasta till lunch och middag så skulle det stå att du ska undvika vit pasta och köra på fullkornSkrattande

• Anonym (Lyckats!)

Nja... Med den dieten tror jag man går upp rätt snabbt igen, och kilona är ju säkert så mkt vätska men säkert även muskler? Fy va hungrig jag skulle va!

• Anonym (Lyckats!)
    helsor skrev 2012-11-22 14:18:08 följande:
    Gå in på danska rikshospitalets hemsida och gör 14 dagars dieten, den får dig att tappa ca 6-8 kg på två veckor.
    Om du tränar samtidigt kan du förlora mycket mer.
    Anonym (Lyckats!) skrev 2012-11-22 18:44:06 följande:
    Nja... Med den dieten tror jag man går upp rätt snabbt igen, och kilona är ju säkert så mkt vätska men säkert även muskler? Fy va hungrig jag skulle va!

Svar på tråden SNÄLLA: hjälp mig att gå ner i vikt snabbt!! Alla tips mottages!ges