Inlägg från: Anonym (Jag)
|
-
-
OM du kan, så försök att inte fundera så mycket... försök att bara "vara". Gör sådant som du vill och kan, men hjälp till med barn och hem också. Jag tror att oavsett ditt "race" så kommer han att bestämma sig för det som passar honom bäst, ex:Anonym (känns igen) skrev 2012-11-26 22:42:53 följande:så tråkigt att vi är flera i liknande situationer:-/
Jag har också problem med hur jag ska förhålla mig här hemma - ska jag ge honom en gonatt puss? ha sex? vara som vanligt tills han har bestämt sig? köra mitt eget race och jobba över så mkt som möjligt så får han ta ansvaret för barn och hus? Vill på något sätt att han ska bli medveten om vad det är han får istället om han bestämmer sig.. just nu kan han inte bestämma sig alls men när vi diskuterar det så försöker jag övertyga honom om att det är bäst att stanna och kämpa och han försöker övertyga mig om att det är bäst att skiljas.........
- du jobbar massor för att han ska få se att det minsann inte är så lätt att vara ensam med barn och hus; han tolkar det som om du iaf inte tar ansvar längre hemma och han kan lika bra lämna... det blir inte alltid som man tänkt sig när man planerar någon slags hämnd...
- god natt puss och sex, gör det om DU vill, annars inte...