Inlägg från: Grandmother |Visa alla inlägg
  • Grandmother

Ilande smärta i benen

Sök sjukvården ist.Du kan ju inte bli botad av spekulationer el hur?

• Grandmother
    Anonym (=/) skrev 2012-11-23 22:45:02 följande:
    Du kanske också har missat att det är fredag och att vårdcentraler är stängda imorgon. Även därför jag skriver för att höra hur det varit/är för andra... 

VC ringer jag på måndag och det skadar aldrig att fråga..  

Men VC har väl varit öppet tidigare i veckan? Sedan finns ju 1177 sjukvårdsupplysningen dit du kan ringa även helger
  • Grandmother
    Anonym (=/) skrev 2012-11-23 22:49:09 följande:
    Om du också läser lite bättre så står det att det ska krävas mycket för att jag ska söka vårdhjälp. Samt att det är nu ikväll det kom och gjorde ondare än vanligt... Dom kommer bara säga att jag ska kontakta VC..

Då frågar jag..vill du ha hjälp..proffessionell hjälp o kanske bli av med din smärta?
  • Grandmother

Att bli arg spänna sig och hetsa upp sig gör inte smärtan lindrigare

Anonym (=/) skrev 2012-11-23 22:52:49 följande:
    Läser du inte? Jag kontaktar VC på måndag! Men då det är FREDAG så skrev jag här för att höra om andra.. Svårt att förstå det?
  • Grandmother
    Anonym (=/) skrev 2012-11-23 22:55:26 följande:
    Är varken arg eller spänner upp mig. Just din kommentar i början var spydig och onödig. Så du har inte så mycket här att säga helt enkelt.. 

Du får samma kvalite på svaren  som på frågorna du ställer
  • Grandmother
    Suedehead skrev 2012-11-23 22:57:09 följande:
    Grandmother: Vad är det med ts som provocerar dig så? Jag förstår inte riktigt... Om ämnet inte intresserar dig så välj en annan tråd.
    Tråden är öppen för alla.Man får kunna räkna med att få svar som man kanske inte riktigt vill höra
  • Grandmother

Ok jag tar tillbaka mina råd.Ring inte sjukvårdsupplysningen el sjukvården under helgen.Ha hellre ont isf.Det lät väldigt akut annars

Svar på tråden Ilande smärta i benen