• Mickis78

Vad begära för lön??

Hej! Slänger ut en fråga här och hoppas någon kan hjälpa mig! Blev erbjuden en tjänst som uppdragschef / kundansvarig inom personlig assistans. Men har ingen aning vad för lön man ska begära?? Någon som vet? Googlat lite, och det står ca 30-34 tusen i månaden. Kan detta stämma??

• Svar på tråden Vad begära för lön??
  • Mickis78

Ringer man då och frågar?, stod att dom betalar ut enligt avtal. Nä, man vill ju inte ha för lite😄

• Mickis78

Jag frågade, men hon sa att jag skulle komma med ett bud, därför undrade jag om någon hade en aning om vad det kan ligga på?? Får ringa kommunal imorgon och kolla.

• Mickis78

Kollade med facket men fick inget svar där heller! Och på lönestatestik ingen träff heller! Ingen som har något förslag??

• Mickis78

Hon var rätt okunnig och sa att dom inga meddelar inom den sektorn och kunde inte hjälpa mig, men företaget har lön enligt KFO avtal.

• Mickis78

Privat företag. Det var kommunal jag ringde till, ringde ett annat fack och dom sa allt mellan 25-35.

• Mickis78

Ansvaret 10-15 brukare plus anställda till dom, rekrytering , löner, schema mm

Svar på tråden Vad begära för lön??