Inlägg från: Anonym (Mickan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mickan)

Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?

Flera har säkert hört talas om någon som kissat på sig nån gång. En del kanske råkat ut för det själva. Beroende på situation och omständigheter kan det ju så klart vara extremt pinsamt, kanske t.om traumatiskt. Det jag gärna vill veta är vad är det pinsammaste ni hört om i den vägen? Och om ni har råkat ut för det själva får ni gärna skriva om det också.

• Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?
  • Anonym (Mickan)
    Anonym skrev 2012-11-29 09:39:30 följande:
    Du kan väl börja med att berätta din egen historia?

Jo, jag har råkat ut för det själv men jag tror nästan en annan gång som en av mina kompisar råkat ut för är värre så jag berättar om den. Hon hade nyligen träffat sin drömkille och var hos hans föräldrar för första gången.  De satt och pratade och hon var lite kissnödig men visste att hon kunde hålla sig länge till. Men när någon berättade något kul så brast hon ut i ett så hysteriskt skratt att hon kissade ner både sig och hennes killes föräldrars nyköpta soffa. Det gick några sekunder innan hon faktiskt märkte vad som hände och då sprang hon skrikande ut till toan för att kissa färdigt. Det var det pinsammaste hon någonsin råkat ut för nånsin.

Kan du berätta nu?  
  • Anonym (Mickan)
    Anonym skrev 2012-11-29 10:00:40 följande:
    Det finns många såna här trådar här på FL, googla lite så hittar du massor av pinsamheter
    Men varför kan du inte berätta om någon som verkar pinsammast? Eller länkar till den? Eller nån annan historia du hört om?
  • Anonym (Mickan)
    Fia 28 skrev 2012-11-29 10:30:09 följande:
    Jag är mest förvånad över att det finns så många vuxna som kissar på sej. Gravida eller kvinnor som fått barn kan jag förstå, men annars då?

Tja, Gravida och kvinnor som fött barn, det blir väl ganska många om man räknar ihop dem eller hur? Sedan finns det säkert några till som haft någon enstaka olycka.
  • Anonym (Mickan)
    Fia 28 skrev 2012-11-29 10:55:59 följande:
    Visst, men ändå. Hade din kompis fött barn när hon hade sin olycka? Hade du?
    Nej, ingen av oss hade fött barn, men när det gäller mig så var jag i en situation där jag inte kunde nå en toa.
  • Anonym (Mickan)
    Fia 28 skrev 2012-11-29 11:05:04 följande:
    Det fanns inte heller alternativet att gå och kissa bakom en buske?

Nej, jag satt fast i en stollift tillsammans med flera jobbarkompisar i nästan en timme. Det blåste kallt och jag kunde inte hålla mig.
  • Anonym (Mickan)
    Fia 28 skrev 2012-11-29 11:05:04 följande:
    Det fanns inte heller alternativet att gå och kissa bakom en buske?
    Nu har jag berättat. Kan inte du också göra det?
  • Anonym (Mickan)
    Anonym (,,,) skrev 2012-11-29 12:27:54 följande:
    Kan du inte berätta om alla gångerna du kissat i buskarna i Linköping, TS?
    Jag är inte hon.
  • Anonym (Mickan)
    Fia 28 skrev 2012-11-29 12:32:03 följande:
    Jag har aldrig kissat på mej så har inget att berätta.

Och aldrig hört talas om någon som gjort det heller?
  • Anonym (Mickan)
    Fia 28 skrev 2012-11-29 12:36:49 följande:
    Ingen bekant nej.
    Hört talas om någon obekant då? Som jag skrev i trådstarten så ville jag höra om den pinsammaste olyckan ni hört talas om. Behöver inte alls vara om er eller era bekanta.
Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?