Inlägg från: Anonym (Mickan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mickan)

Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?

Anonym skrev 2012-11-29 15:12:03 följande:

Frågan är varför du startade tråden.
    Jag har svarat på det (#33).
  • Anonym (Mickan)
    puss skrev 2012-11-29 13:13:20 följande:
    nähä. tänkte bara att du verkar så kissbesatt.

vill du titta när jag kissar på mig? 
    Nej, men om det har hänt dig eller någon du känner eller om du hört om någon som haft en riktigt pinsam upplevelse av att kissa ner sig så får du gärna berätta om det.
  • Anonym (Mickan)

Är det någon mening med att hoppas på ett svar på det jag faktiskt frågat om?

• Anonym (Mickan)

Åh. äntligen några som klarar av att svara! Tack och kram till er!! Hör gärna fler berättelser.

• Anonym (Mickan)
    MissEofc skrev 2012-11-30 12:46:46 följande:
    Men vafan! Man får tydligen inte göra likamedtecken..

Summan av kardemumman, han fick en stöt rakt i skrevet! Det såg så skoj ut när han hoppade tre meter upp i luften och skrek som en liten tjej att jag skrattade så jag föll ihop i en koblajja.
    Det blev för mycket så jag kissade på mig av skratt.
    Hahaha!! Den var ju helt underbar!!Skrattande
  • Anonym (Mickan)
    logg81 skrev 2012-12-01 16:45:59 följande:
    Ha ha ha... underbart!

När jag var i övre tonåren höll jag på mycket med hästar. Det här var mitt i vintern och jag hade dragit på mej urinvägsinfektion nr 78 på bara några månader. Den vintern gick jag konstant på antibiotika...

I vilket fall satt jag på bussen hem från stallet och kände att "NU kommer det"... Det fanns inte en chans att hålla emot.
    Bussen stannade precis när det här "nuet" inföll sig och jag kastade mej av bussen och småsprang därifrån... Och det kom...  ungefär 82 liter.... =/

Inte fasiken kunde jag ta tricken hem så jag började gå i vinterkylan. Efter ett tag kände jag att mina ridbyxor faktiskt frusit. Så jag fick "strutta" fram med raka ben... En tröja hade jag hunnit knyta runt röven men framtill kunde jag liksom inte dölja det hela...

Och självklart.... Så möter jag HAN... Han, killen,  som jag var så nerkärad i så jag knappt kunde andas i närheten av honom. Jag hoppas inte att han såg vad som hänt utan trodde att brallorna skulle vara röda med frostad insida... (oftast är ju röven och insidan mörk på ridbyxor).

Jag gick inte ut på en vecka efter detta och killen.... nej det blev det aldrig något med...
    Den var bra! Tror du att killen såg vad som hänt? Hälsade ni eller visste han inte vem du var?

Men en bra pinsamhet var det i alla fall!Glad 
  • Anonym (Mickan)
    CarinaL26 skrev 2012-12-01 16:35:27 följande:

Hur pinsamt jag än tyckte det vara att råka ut för sådant missöde själv så har jag hört talas om en olycka som måste varit 1000 ggr värre om den verkligen inträffat. För flera år sedan berättade en vännina om att hon hört talas om ett bröllop i England där bruden lär ha kissat ner sig i kyrkan av nervositet. Att kissa på sig på sitt eget bröllop måste vara den ultimata pinsamheten.

Men herregud har detta verkligen hänt? Jag blir skakis bara av att tänka på det. Fy katten vad pinsamt det måste ha varit. Vet du hur bruden reagerade, sprang hon ut eller var hon kvar hela vigseln? Och hur gjorde hon på bröllopsfesten? Att kissa på sig inför hela släkten och alla vänner på sitt bröllop, herregud vilken hemsk tanke. 
  • Anonym (Mickan)
    logg81 skrev 2012-12-01 17:20:10 följande:
    Ingen aning om han såg eller inte...
    Jo då... han hejjade och vi bytte några ord... Idag har jag honom på FB och han har inte sagt något om saken än iaf (Det är ändå 13-15 år sedan)...
  • Anonym (Mickan)

Puffar för fler pinsamheter!

• Anonym (Mickan)

Läste om hon som kissade ner sig på ölfestivalen och hade svårt att komma över det. URPINSAMT!

Fler?

• Anonym (Mickan)
    CarinaL26 skrev 2012-12-12 20:12:48 följande:
    Läst Mia Skäringer?
    När hon kissade på sig på vägen till ett modelluppdrag? Oja! Det är ju en undebar skildring. Hon är grym som vågar dela med sig offentligt av såna pinsamheter. Fler som henne

Gärna fler historier!!  
  • Anonym (Mickan)
    fridaochmilla skrev 2014-12-23 17:45:11 följande:

Min dotter kissade ner sig när hon var ca 4 år. Vi var ute och jag grejade i trädgården. Hon springer fram till mig och säger att hon måste kissa. Hon stod å hoppade och skakade å häll händerna mellan benen för att hålla sig. Jag hjälpte henne in och precis innan hon dragit ner jeansen kissade hon ner sig, hon skämdes jätte mycket över att hon inte kunde hålla sig. Jag som själv vet hur det är att kissa på sig sa att det händer alla. Det har hönt några gånger efter de oxå. Men detta var första gången.

Varför berättar du om vad som hände din 4 åriga dotter och inte dig själv? Om jag fattar dig rätt har även du kissat på dig ibland. Var inte det pinsamt?
  • Anonym (Mickan)
    Diabetes123 skrev 2015-05-19 20:43:46 följande:

Min kompis är tolv och och kissar på sig både på natten och på dagen. En gång skulle hon handla på en matbutik... Hon var redan kissnödig när hon gick in men inte så... Då rätt som det var kissade hon ner sig mitt på golvet inne i butiken. Hon tycker fortfarande att det är jätte pinsamt så hon har ont i magen! Hon vet inte vad hon ska göra snälla svara!

Vad exakt vill du/hon ha svar på?
  • Anonym (Mickan)
    Anonym (Slutaluras) skrev 2015-05-20 11:47:21 följande:

TS varför låtsas du att du är en tjej? Alla som hängt med ett tag känner igen att det är du som tänder på när tjejer kissar på sig, helst så att de skäms massor och gråter.

Jag förstår varför du tror det men det stämmer inte. Jag tänder inte på tjejer som kissar på sig. Jag ser stor komik i om folk oavsett kön kissar på sig. Tråden riktar sig inte till tjejer specifikt. Den riktar sig till alla. Jag har sett trådar från killen som tänder på när tjejer inte kan hålla sig. Sedan finns ju hen från Linköping som kissar i gränder.
  • Anonym (Mickan)
    Anonym (Pinsamt ändå) skrev 2015-05-20 20:08:12 följande:

Har jag aldrig gjort, men jag har blivit anklagad för det oförskyllt, och det var pinsamt nog. Jag hade druckit lite för mycket på en uteservering, och när jag reste mig upp råkade jag slå ut min ölmugg så att det rann över bänken jag suttit på. Borde ha sagt till, men hade som sagt druckit lite för mycket så jag hade nog med att vingla mig därifrån (till toaletten faktiskt).

När jag kom tillbaka stod servitrisen där med händerna i sidorna och FEM (5) biffiga vakter som påstod att jag hade kissat där och sa att jag måste gå och att jag inte var välkommen dit mera. De var hotfulla och högljudda också och det hade blivit alldeles tyst, och alla gäster bara stirrade på mig. De brydde sig inte om när jag förklarade att det var öl och inte kiss! Jag visade t.o.m. min klänning bak och sa att det skulle ju vara blött om jag hade kissat på mig, men dom lyssnade inte på det örat.

Jag tog mig på något sätt därifrån, men jag tänkte sedan på detta länge. För det räcker ju att folk TROR att man har gjort en sådan sak för att man ska få dåligt rykte, och jag visste ju inte vem som kanske hade känt igen mig där och spritt ryktet... Men jag hörde aldrig något mer. De har dock sluppit mig på den restaurangen efter det...

Måste varit pinsamt fast det inte hände. Taskigt agerat av vakterna.
  • Anonym (Mickan)
    Anonym (M) skrev 2015-05-20 22:48:35 följande:

Det har inte hänt mig men det hände en kollega på jobbet när hon var gravid. Hon fick en nysattack vid kaffeautomaten och det bara forsade ur henne. Hon tyckte det var fruktansvärt pinsamt men med mig har hon kunnat skoja om det efteråt.

Naaah, stackarn. Fast bra att hon kan skoja om det idag.
Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?