• Anonym

Porrbio

Jag och min sambo vill besöka en porrbio. Vad bör man tänka på? Finns risken att okända kommer å leker med oss om vi "myser"?

• Svar på tråden Porrbio
  • Simon 681
    Anonym skrev 2012-12-02 13:20:37 följande:
    Jag och min sambo vill besöka en porrbio. Vad bör man tänka på? Finns risken att okända kommer å leker med oss om vi "myser"?

Det finns en risk att det ar slummigt och luktar karlsvett och sarre. Överfallna tror jag inte att ni blir. Eventuellt utslända för att ni stör de andras runkkoncentration.
  • Anonym (Gabby)

Finns det ens sådana längre?

• Anonym

Vi bor i Sthlm.

• zeppelinmamma

Då kan ni prova Haga video, fullt av runkgubbar och ganska ofräscht men ok. Eller gå med i svingersklubben par i hjärter, det är mycket trevliga människor där och absolut inget krav på att byta partners eller ens ha sex. Fullt möjligt att bara titta på film och andra par. Lycka till.

• Anonym (Boner)
    Anonym skrev 2012-12-02 13:20:37 följande:

Skriv igen och berätta hur det gick! Kul grej!!
  • visma1

Du kanske får vara beredd på ett lite mer vulgärare språk än att använda ordet "mysa" om du går till ett sådant ställe.

• Smecker
    visma1 skrev 2012-12-03 20:40:31 följande:
    Du kanske får vara beredd på ett lite mer vulgärare språk än att använda ordet "mysa" om du går till ett sådant ställe.
    Men så du säger! Menar du att det finns folk där som klämmer på myspinnen och petar i bebishålet, och lämnar mysrester överallt? Jag dånar!
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • zeppelinmamma

Faktiskt så är myser just det ord som används på såna här ställen. Eller leker om det är mer rollspel eller bdsm.

• visma1
    zeppelinmamma skrev 2012-12-03 20:51:20 följande:
    Faktiskt så är myser just det ord som används på såna här ställen. Eller leker om det är mer rollspel eller bdsm.
    Jaså inte när jag var där.
Svar på tråden Porrbio