Porrbio
Jag och min sambo vill besöka en porrbio. Vad bör man tänka på? Finns risken att okända kommer å leker med oss om vi "myser"?
Jag och min sambo vill besöka en porrbio. Vad bör man tänka på? Finns risken att okända kommer å leker med oss om vi "myser"?
Vad tråkigt att du stött på de som inte pratar trevligare.
Jaha. Jag tycker inte mysa är bebisspråk. Och leka är vedertaget inom bdsm. Om man inte vill använda ordet session som oxå används. Vi är alla olika och tur är det, annars kanske inte dessa klubbar skulle existera. Ts om du vill få tips på klubbar så kan du kolla www.darkside.se
Är Haga Video det enda stället som kan rekommenderas, elelr finns det fler(och bättre?) ställen?
Det finns fler ställen men jag har bara besökt Haga video. Finns väl något som heter us video oxå tror jag.
Ja jag har också hört talas om us video, det ska väl vara mer renodlad biograf än Haga.
Hur är det att komma som nykomling till Haga, blir man väl omhändertagen? Vad är det för typ av personer som är där? Fräscht?
Ni som varit där, kan ni tänka er att gå dit igen?
Vi blev väl bemötta av alla. Där var inte så fräscht och ganska skumma typer. Många som gillar att kolla på när folk har sex. Men som på de flesta ställen gäller att fråga först och att kunna ta ett ev nej. Det var ingen som var påfrestande eller för närgången. Och nej, jag vill inte gå dit igen. Just för att det var ofräscht.
Prova en sluten förening istället typ par i hjärter i Sthlm. Vad är det du söker och vill uppnå? kanske kan jag tipsa om ställen som passar.