• CMH

Vad får era 5-åriga pojkar i julklapp?

Ja som frågan lyder :) Kan inte komma på nåt bra att ge min pojke i julklapp (han fyller 5 i januari.) Plus att alla i släkten frågar och jag vete sjutton, leksaker har han massor av, vill att han ska få lite vettiga grejer.. Nån som har nån bra idé? Har köpt två böcker, ryggsäck, en mantel och en pyjamas.

Egon 080109
  • Svar på tråden Vad får era 5-åriga pojkar i julklapp?
  • cloudberry79

Sånt vi köpt och som jag vet att han får:

Ullunderställ (ett till), Skridskor, Pjäxor (skidorna funkar ännu), Skylanders, Lego, Årskort på simhallen (hela familjen).

(M)amma till V -07 och E -12
  • Mercurialis

LEGO.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Queenie70

Min 4.5 åring är torsk på spindelmannen så i år blir det en spindelmannen flexitrax.

• agua

Sonen får dubbelt upp eftersom han fyller år på julafton han får bla åkmadrass, skridskor, skridskohjälm,hockeyklubbor, snow kick bike, filmer, böcker, surfplatta med en massa tillbehör, engånskamera (till en resa) buzz lightyear docka etc :)

• ump

Bok ,mörkerseendeglasögon ,bowlingset i plast, bestick i form av grävskopor, dragspel, snöskyffel, ghostspel, rockring, nintendo ds.

• En blå giraff

Utklädningskläder, snöskyffel, LEGO, papegoja som kan härma det man säger, liten synt att spela på, böcker, är det jag köpt. Tror det räcker faktiskt. Brukar inte köpa så mycket julklappar ännu då jag misstänker att det kommer att bli mer avancerade önskemål ju större barnen blir.... De har mycket saker redan också och jag tycker det känns sjukt att bara överösa med grejer som de inte behöver. Han får nog litegrann av släktingar också.

• Callan

Lego
    Allt med superhjältar, helst spindelmannen, eller star wars 

• cosinus

Min kille som blir 5 i mars får:

Skylander Giants tillsammans med brorsan (som är 6)
    Lego Starwars spel tillsammans med brorsan
    Lego
    En innebandyklubba
    Xbox 360 tillsammans med resten av familjen.
    Någon beyblade

Sen kommer både han och brorsan få lite pengar så de får välja om de vill köpa fler gubbar till skylanders eller något annat de vill ha.

Skridskor, skidor, pjäxor, hjälmar, åkmadrasser och allt annat som har med vintern att göra finns redan då han har 2 storasyskon.

• Emelie 1987

Min fyraåring har dille på Lego, vilket han antagligen kommer att gå. :)

En man, två barn, tre älsklingar
Svar på tråden Vad får era 5-åriga pojkar i julklapp?