• Anonym

Snorta heroin med sugrör?!

Anonym (TS) skrev 2012-12-03 15:25:14 följande:
    Jaha är det så det är. Men det stor inget om det i hans dom iaf.. att han har missbrukat det... Hur märker man om nån tar amfetamin och kokain?

Vad annars har man rimligen avklippta sugrör till för.... Brukar aldrig se honom göra något med dom.... Men dom dyker upp ändå... Och nu mer vitt pulver...
    Det behöver inte märkas, personen ifråga kan komplettera med brass eller gräs för att lugna ner sig. Annars så är folk som tar uppåttjack i regel speedade, kan inte sova eller rastlösa ect. 

• Anonym
    Anonym (TS) skrev 2012-12-03 15:39:05 följande:
    Jo det klart... Men varför skulle man ta både heroin och kokain om man nu vill knarka, räcker det inte med en sort?
    Varför tar folk andra droger än alkohol överhuvudtaget?
    För att en drog kan inte passa alla och dpom allra flesta tycker om variation.

• Anonym
    Anonym (TS) skrev 2012-12-03 15:39:05 följande:
    Jo det klart... Men varför skulle man ta både heroin och kokain om man nu vill knarka, räcker det inte med en sort?
    Lämna in det för analys vetja. :) Så får du reda på vad det är. Men få måste du  väl gå till polisen antar jag?

• Anonym
    Anonym (TS) skrev 2012-12-03 15:12:04 följande:
    Hej, Det är så att min man har tidigare missbrukat heroin, han har en dom från senast 2010. Innan vi träffades alltså. Jag hittar då och då avklippta sugrör från mcdonalds i hans byxfickor när jag ska tvätta, och idag såg jag som vitt pulver på kanterna på sugröret. KAN man snorta heroin med ett sugrör eller vad fasen gör han med sugrören? Jag är noll insatt i hur man gör, så någon kanske kan berätta OM man kan göra så. Han verkar ju så normal, vad är bieffekterna i så fall? Och ja, jag ska fråga honom sen, men vill ha lite på fötterna först. Snälla någon som kan ge mig lite klarhet?

Mer troligt att det är kokain eller amfetamin? Spelar det nån roll? Alla dessa droger är förödande. Du måste ju märka på hans beteende, inte på att hitta avklippta sugrör i brallorna. Trippar han? Tweekar? Sånt märks ju ganska tydligt. Se upp bara så du inte dras med. Värna om dig själv, ibland måste man klippa band.
  • Anonym
    Anonym (tsshahah) skrev 2013-01-09 18:46:31 följande:
    Håller med. Höll på att skratta ihjäl mig när jag läste endel av svaren!  TS: Kan annars vara Subutex. Och ni som säger att alla droger är så himla förödande och allt struntprat. Läs lite! Många "knarkare" är "knarkare" för att er syn på droger är sån som den är. Mer utbildning och rent allmänt vett behövs. Helt klart. Den som tror att Cannabis är samma sak som Heroin är rent ut sagt korkad.  

Äh, skit påre. Har själv överlevt träsket, på hårstråt. Och nu snackar jag inte nån gay weed, vilket jag själv anser vara helt värdelöst, men fan så mycket bättre än alkohol. Tyngre skit är djävulen i fårakläder.
  • Anonym
    Anonym (tsshahah) skrev 2013-01-10 10:51:48 följande:
    Ja, men vad jag menar är att moraltanter sitter och säger att all knark är skit. All knark är inte likadant. Det är vad jag menar. Jag har aldrig rört heroin eller kokain och kommer heller inte göra det. Men har testat många hallucinogener, rc's och Cannabis, inte är jag någon missbrukare för det. För så fort det kommer knark på tal så är man en missbrukare enligt många, är man en alkoholist för att man super en gång i månaden också då? Det är vad jag menar, synen på droger är kass. Sen beror det mycket på individen själv också.

Ja, ok, då fattar jag. Tycker själv att weed inte är en drog, det är bara typisk svensk non drug generation propaganda. Önskar alla äckliga fyllesvennar som super som svin och går hem sen och klår upp ungarna fem gånger om dagen borde röka på istället. Allt med måtta, gäller även valspäck, det som ger weed dåligt rykte är väl dom som suger på sin bong 24/7 och blir lite sega i intellektet, men ändå, det är ändå bättre än svensk fyllan. Har aldrig sett en våldsam 420 uberfriendly person. Har bott många år i Holland och ironiskt nog just nu i en amerikansk delstat där weed är helt legalt numera, dvs man behöver inte medical intyg från läkare. Säger inte det nåt? Om världens mest constipated, högfärdiga land kan legalisera weed och erkänna dess läkande fördelar, det måste ju faktiskt innebära att oops, det var visst inte så farligt. Tyvärr, för mig, ger det mig inget alls. Tror jag inte har receptorer för det? Tycker bara det luktar illa, verkligen påkörd skunk i tredagars ökensol. Men föredrar folk som röker en joint då och då än vidriga drängfulla individer. Spriten är värst!
Svar på tråden Snorta heroin med sugrör?!