• Anonym (TS)

    Snorta heroin med sugrör?!

    Hej,

    Det är så att min man har tidigare missbrukat heroin, han har en dom från senast 2010. Innan vi träffades alltså. Jag hittar då och då avklippta sugrör från mcdonalds i hans byxfickor när jag ska tvätta, och idag såg jag som vitt pulver på kanterna på sugröret. KAN man snorta heroin med ett sugrör eller vad fasen gör han med sugrören? Jag är noll insatt i hur man gör, så någon kanske kan berätta OM man kan göra så. Han verkar ju så normal, vad är bieffekterna i så fall?

    Och ja, jag ska fråga honom sen, men vill ha lite på fötterna först.

    Snälla någon som kan ge mig lite klarhet?

  • Svar på tråden Snorta heroin med sugrör?!
  • Lufsan

    Tycker att det låter misstänkt. Och ja man kan väl snorta genom sugrör. 


    En dag i sänder.
  • Anonym (baba)

    Jag brukar själv inte heroin, men har kompisar som gör det och dom injicerar eller röker. Tror inte man snortar heroin öht, så det kanske är något annat? 

  • Anonym (TS)

    Javisst gör det. Har frågat förut när jag läste domarna om han har slutat och det har han ju säger han. Han har fått hjälp och allt. Men ja vad ska man tro....

  • Anonym (TS)
    Anonym (baba) skrev 2012-12-03 15:16:32 följande:
    Jag brukar själv inte heroin, men har kompisar som gör det och dom injicerar eller röker. Tror inte man snortar heroin öht, så det kanske är något annat? 
    Hmm, men vad snortar man då tro?
  • Anonym (TS)
    tomcat67 skrev 2012-12-03 15:18:21 följande:
    Heroin snortas inte. Amfetamin och kokain snortas, däremot.
    Jaha är det så det är. Men det stor inget om det i hans dom iaf.. att han har missbrukat det... Hur märker man om nån tar amfetamin och kokain?

    Vad annars har man rimligen avklippta sugrör till för.... Brukar aldrig se honom göra något med dom.... Men dom dyker upp ändå... Och nu mer vitt pulver...
  • Anonym (baba)
    Anonym (TS) skrev 2012-12-03 15:18:57 följande:
    Hmm, men vad snortar man då tro?
    typ allt man kan mortla... 
  • Lufsan
    Anonym (TS) skrev 2012-12-03 15:25:14 följande:
    Jaha är det så det är. Men det stor inget om det i hans dom iaf.. att han har missbrukat det... Hur märker man om nån tar amfetamin och kokain?

    Vad annars har man rimligen avklippta sugrör till för.... Brukar aldrig se honom göra något med dom.... Men dom dyker upp ändå... Och nu mer vitt pulver...
    Amfetamin tror jag du skulle märka rätt så tydligt. Personen kan bli "besatt" vid saker som att plocka isär grejer eller sånt. Men kokain är en drog som kan fungera ganska bra på. Men får man inte väldigt små pupiller av kokain? 
    En dag i sänder.
  • Anonym
    Anonym (TS) skrev 2012-12-03 15:25:14 följande:
    Jaha är det så det är. Men det stor inget om det i hans dom iaf.. att han har missbrukat det... Hur märker man om nån tar amfetamin och kokain?

    Vad annars har man rimligen avklippta sugrör till för.... Brukar aldrig se honom göra något med dom.... Men dom dyker upp ändå... Och nu mer vitt pulver...
    Det behöver inte märkas, personen ifråga kan komplettera med brass eller gräs för att lugna ner sig. Annars så är folk som tar uppåttjack i regel speedade, kan inte sova eller rastlösa ect. 
     
Svar på tråden Snorta heroin med sugrör?!