Inlägg från: Anonym (tsshahah) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tsshahah)

Snorta heroin med sugrör?!

Anonym (HAHAHA) skrev 2013-01-09 09:39:18 följande:
    Ursäkta skrattet men vilka svar du fått! Jag ska svara på din fråga för jag vet vad man har avklippta sugrör till! Inte till att snorta heroin iallafall hahaha.

Avklippta sugrör har man heroin i! en halv halva kan man säga får plats i ett avklippt sugrör. Man klipper av och bränner och gör likadant på båda sidor och får då ett bra slutet paket. Givetvis kan man förvara andra droger också på detta sätt men just heroin har jag sett att man förvarar såhär när man vill köpa lite mindre mängder.
    När heroin röks görs det på folie. pulvret blir då svart..

Ville bara ge dig ett riktigt svar och inte massa spekulationer
    Håller med. Höll på att skratta ihjäl mig när jag läste endel av svaren! 

TS: Kan annars vara Subutex.

Och ni som säger att alla droger är så himla förödande och allt struntprat. Läs lite! Många "knarkare" är "knarkare" för att er syn på droger är sån som den är. Mer utbildning och rent allmänt vett behövs. Helt klart. Den som tror att Cannabis är samma sak som Heroin är rent ut sagt korkad.  
  • Anonym (tsshahah)
    GullpuckotMe skrev 2013-01-09 18:59:06 följande:
    Kan inte se vad du skrivit. Det är tomt bara.
  • Anonym (tsshahah)
    Anonym skrev 2013-01-09 23:10:34 följande:

Äh, skit påre. Har själv överlevt träsket, på hårstråt. Och nu snackar jag inte nån gay weed, vilket jag själv anser vara helt värdelöst, men fan så mycket bättre än alkohol. Tyngre skit är djävulen i fårakläder.
    Ja, men vad jag menar är att moraltanter sitter och säger att all knark är skit. All knark är inte likadant. Det är vad jag menar. Jag har aldrig rört heroin eller kokain och kommer heller inte göra det. Men har testat många hallucinogener, rc's och Cannabis, inte är jag någon missbrukare för det. För så fort det kommer knark på tal så är man en missbrukare enligt många, är man en alkoholist för att man super en gång i månaden också då? Det är vad jag menar, synen på droger är kass. Sen beror det mycket på individen själv också.
  • Anonym (tsshahah)
    RedHotDarling skrev 2013-01-10 11:07:11 följande:
    Herion är inte HELT vitt.. men effekterna upptäcker du ganska tydligt. Torr i munnen, dåsar ofta till mycket, trötthet. Beroende på mängd. Är det ganske lite han tar så kan han upplevas som väldigt glad och pysslig. Men kans också vara svår att ha förnuftiga konversationer med. Herion är ju väldigt dyrt så kan ju vara som en del säger subotex eller nån from av beszo. Kan vara mycket olika saker... allt beroende på han beteende.  
    Benso kan det inte vara tycker jag.. det är ju gärna i pillerform. Stesolid, Xanor, Diazepam, Sobril, Valium och so on. Känns ovärt att snorta det.. det minskar effekten av dem. De ska tas oralt eller analt. Ovärt att ta skiten överhuvudtaget dock. Enligt mig är det en av de värsta drogerna alltså. Usch. Subutex är ju en annan sak, det är ju bättre att snorta.
Svar på tråden Snorta heroin med sugrör?!