• Anonym (TS)

Snorta heroin med sugrör?!

Hej,

Det är så att min man har tidigare missbrukat heroin, han har en dom från senast 2010. Innan vi träffades alltså. Jag hittar då och då avklippta sugrör från mcdonalds i hans byxfickor när jag ska tvätta, och idag såg jag som vitt pulver på kanterna på sugröret. KAN man snorta heroin med ett sugrör eller vad fasen gör han med sugrören? Jag är noll insatt i hur man gör, så någon kanske kan berätta OM man kan göra så. Han verkar ju så normal, vad är bieffekterna i så fall?

Och ja, jag ska fråga honom sen, men vill ha lite på fötterna först.

Snälla någon som kan ge mig lite klarhet?

• Svar på tråden Snorta heroin med sugrör?!
  • Anonym (TS)
    Lufsan skrev 2012-12-03 15:28:23 följande:
    Amfetamin tror jag du skulle märka rätt så tydligt. Personen kan bli "besatt" vid saker som att plocka isär grejer eller sånt. Men kokain är en drog som kan fungera ganska bra på. Men får man inte väldigt små pupiller av kokain? 
    I så fall inte amfetamin, han är en normal och bra man. Pupiller har jag inte tänkt på, men jag tror inget är onormalt där heller.
  • Anonym (baba)
    Anonym (TS) skrev 2012-12-03 15:25:14 följande:
    Jaha är det så det är. Men det stor inget om det i hans dom iaf.. att han har missbrukat det... Hur märker man om nån tar amfetamin och kokain?

Vad annars har man rimligen avklippta sugrör till för.... Brukar aldrig se honom göra något med dom.... Men dom dyker upp ändå... Och nu mer vitt pulver...
    Fast man kan ju bruka utan att ha varit dömd för det?
  • Lufsan
    Anonym (TS) skrev 2012-12-03 15:31:11 följande:
    I så fall inte amfetamin, han är en normal och bra man. Pupiller har jag inte tänkt på, men jag tror inget är onormalt där heller.
    Kolla på länken ovan och se om du kan hitta något där. 
    Jag hade dock, med tanke på hans bakrund, antagit att det är någon typ av drog han tar. Varför skulle man annars ha avklippta sugrör med pulver i i fickorna?  
    En dag i sänder.
  • Anonym (TS)

Tack för länken. Hungrig är han ju, äter frukost, lunch middag, fika och frukt. Han har inga vanföreställningar, han sover som en stock på natten, och hans kroppsrörelser är vare sig svajiga eller ryckiga.

• Anonym (TS)
    Lufsan skrev 2012-12-03 15:32:25 följande:
    Kolla på länken ovan och se om du kan hitta något där. 
    Jag hade dock, med tanke på hans bakrund, antagit att det är någon typ av drog han tar. Varför skulle man annars ha avklippta sugrör med pulver i i fickorna?  
    Ja han är ju från Iran, och där är väl heroin vanligt.... Men med tanke på att han är en jättefin man och vi ska få en bebis om en månad tror jag väl inte egentligen att han skulle göra något som äventyrar det... Han har ju fått hjälp... Men samtidigt, varför avklippta sugrör med lite vitt pulver i..... Obestämd
  • Anonym (TS)
    Anonym (baba) skrev 2012-12-03 15:31:29 följande:
    Fast man kan ju bruka utan att ha varit dömd för det?
    Jo det klart... Men varför skulle man ta både heroin och kokain om man nu vill knarka, räcker det inte med en sort?
  • DreamBitch
    Anonym (TS) skrev 2012-12-03 15:39:05 följande:
    Jo det klart... Men varför skulle man ta både heroin och kokain om man nu vill knarka, räcker det inte med en sort?
    Det finns väldigt många som tar mer än bara en substans.
  • Anonym
    Varför tar folk andra droger än alkohol överhuvudtaget?
    För att en drog kan inte passa alla och dpom allra flesta tycker om variation.

• Anonym
    Lämna in det för analys vetja. :) Så får du reda på vad det är. Men få måste du  väl gå till polisen antar jag?

• Scary

Det går alldeles utmärkt att snorta heroin genom sugrör. Det är dock inte vanligaste sättet att missbrukar just heroin...

Svar på tråden Snorta heroin med sugrör?!